جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

فیلم‌های متعددی درباره خرمشهر و مقاومت ساخته شده است که به نوعی هرکدام بخشی از جنگ را روایت می‌کنند اما کمتر تصویر آزادسازی و برنامه‌ریزی‌های دقیقی مانند عملیات بیت المقدس را در آن داریم.

در حالیکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یارانه 70 میلیارد تومانی برای این دوره نمایشگاه اختصاص داد‌، بررسی آمارها نشان می‌دهد، افزایش 79 درصدی قیمت کتاب نسبت به سال قبل، قدرت خرید مردم را کاهش داده و فقط رشد 14 درصدی فروش عناوین تجربه شده است.

در جدیدترین مصوبات شورای صنفی نمایش قرار شد که چهار فیلم جدید در سینماهای کشور اکران شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به انتشار فیلمی از یکی از مجتمع‌های تجاری اصفهان گفت: اگر در مقابل میلیون‌ها ایرانی به مردم اصفهان بی‌مهری کردید، باید در همان شبکه، در همان ساعت و در همان برنامه معذرت خواهی کنید.

در این بسته خبری دو خبر از فیلم‌های کوتاه «مأمور خرید» و «دیروز» منتشر می‌شود.

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران فروش نمایشگاه کتاب تهران را 401 میلیارد تومان عنوان کرد.

دخترم! می دانی ریشه ی آدم چیست‌؟ ریشه ی تو، فهم تو، علاقه ی تو و انتخاب توست. عمل تو، از این ریشه ها سر بلند می کند.

حضور «سوران» به عنوان دومین سریال مرکز سریال سوره در نمایشگاه کتاب تهران بدین دلیل است که اقتباسی از کتاب تحسین شده «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزارراغب از انتشارات سوره مهر است.

احساسم نسبت به مسئولیت شما در عصر حاضر، احساس ویژه ای است؛ ای دختران فاطمه زهرا! شما الگوهای والای زن امروز هستید.

ایجاد زمینه برای همکاری مشترک در انتشار کتاب و نیز عرضه بازی‌های رایانه‌ای در ونزوئلا و نیز آمادگی آن کشور برای ترجمه زندگی‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی، از مفاد نشست رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات با وزیر فرهنگ ونزوئلا بود.

گردهمایی مدیران روابط عمومی مراکز و موسسات فرهنگی سینمایی با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور در سالن شهید‌آوینی این سازمان برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر رضا حداد در محوطه فضای باز خانه هنرمندان در غیاب رفیق قدیمی او که در بستر بیماری است، برگزار شد.

گفت‌وگو از مهدویت و حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه منحصر در مناسبت مذهبی نیست، بلکه باید در تمامی روزها و فصل‌های سال در این باره آن اهتمام داشته باشیم.

همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، مسابقه بزرگ جملات زیبای نماز برگزار می‌شود.

سید صادق آتشی از شاعران کشورمان به مناسبت فرا رسیدن روز دختر، شعری برای دختران سروده و اجرا کرده است.

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به اختلال پیش آمده در سایت پست گفت: این اختلال به دلیل رجوع قابل توجه ناشران پیش آمده و در حال برطرف شدن است.