چهارشنبه 18 مهر 1403

تشکل‌های فرهنگیان به هویت ایرانی اسلامی خود افتخار می‌کنند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
تشکل‌های فرهنگیان به هویت ایرانی اسلامی خود افتخار می‌کنند

جمعی از تشکل‌های فرهنگیان در مورد عملیات وعده صادق 2 بیانیه‌ای صادر و حمایت خود را اعلام و تأکید کردند: ما اعضای تشکل‌های فرهنگیان، به هویت ایرانی اسلامی خود افتخار می‌کنیم.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ جمعی از تشکل‌های فرهنگیان در مورد عملیات وعده صادق 2 بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

"اذا جا نصرالله والفتح"

دشمن زبون و ذلیل تا بن دندان مسلح صهیونیستی، از آمریکا تا اروپا، از حکام دست نشانده عرب تا فرومایگان جهان مادی، مورد حمایت دولتمردان خائن به ملت‌های آزاده هستند.

اینان به سرکردگی بایدن و نتانیاهوی منفور ومیراث خواران آنها همچون ترامپ و هریس بر طبل اوهام نیل تا فرات می‌کوبند.

در این میان در قمارخانه‌های سیاسی خود از خون کودکان و زنان غزه و فلسطین و لبنان سر مست هستند و با فریاد استغاثه مظلومان زیر بمباران جنگنده‌های خویش که اهدایی کارخانه‌های آشوب‌ساز آمریکا هستند به رقص و پایکوبی مشغولند و شعار حقوق بشر می‌سرایند.

ایران اسلامی با هماهنگی مجاهدین و رزمندگان محور مقاومت در عراق، یمن، لبنان و سوریه به یاری مظلومان غزه و کرانه باختری و جنوب لبنان شتافته است. ایران عزیز ما با دست برتر نظامی و اطلاعاتی در برابر همه فن آوری‌های دنیای مادی و نظامی آمریکا و اسرائیل و اروپا و پایگاه‌های جاسوسی آنها توانست بر قلب دشمن در تل آویو و حیفا و پایگاه‌های نظامی آنها با موشک‌های فوق صوت بالستیک بومی حمله برد و قدرت اراده و ایمان را در کنار فن آوری ساخت وطن به دشمنان دیکته نماید.

ما توانستیم وعده صادق خود را بار دیگر به عرصه ظهور رسانیم و پیروزی کور و ظاهری نتانیاهو در ترورهای شهید اسماعیل هنیه و مجاهد اعظم شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان را به افسردگی و رعب شهرک نشینان فلسطین اشغالی تبدیل کنیم.

ما توانستیم شادی را به همه ملت‌های جهان که آزادیخواه راستی و مبلغ وجدان‌های بیدار هستند هدیه دهیم. امروز در خیابان‌های لندن و واشنگتن و سیدنی و پاریس، نماد مقاومت (چفیه) بر گردن جوانان است و خوشحالی و پایکوبی کودکان مظلوم غزه از عملیات وعده صادق 2 مرهمی است بر غم یکساله جهانیان در این دنیای سراسر وهن و تاریکی.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با تمسک به اجداد طاهرینش در نماز جمعه 13 مهر ماه، نماد وحدت مسلمین بود که درایت را معنا کرد.

نماد هویت تمدن نو ظهور اسلامی _ ایرانی بود که با محوریت اسلام ناب محمدی، قدرت فزاینده ایمان و غلبه صالحین بر مشرکین را تفسیر نمود و به جهانیان آموخت که دین در برابر دنیا چگونه قد علم خواهد کرد.

ولی امر مسلمین جهان، انرژی متراکم در جهان اسلام را بار دیگر بر علیه دشمنان اسلام و قرآن آزاد کرد تا رعبی بر قلب اشغالگران صهیونیست و نویدی بر جان مومنان باشد و حماسه بی بدیلی با قرائت فصیح خطبه‌هایش در نمایش قدرت اراده‌ها به تصویر کشید.

ما اعضای تشکل‌های فرهنگیان با تشکر از سپاه پاسداران افتخار آفرین و ارتش قهرمان بر این همه نعمت‌های غرور آفرین در پیشگاه خداوند منان سر بر سجده شکر می‌ساییم و بر هویت ایرانی - اسلامی خود افتخار می‌کنیم و در زعامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی به خود می‌بالیم.

تا پای جان برای امنیت و آرامش کودکان، نوجوانان، دانش آموزان و معلمان مظلوم غزه آن سرزمین تف دیده از باروت، تلاشی که بر ما فرض است به سرانجام می‌رسانیم.

"و ما النصر الا عند الله العزیز الحکیم."

جمعی از تشکل‌های فرهنگیان: کانون تربیت اسلامی. جامعه اسلامی فرهنگیان. جمعیت اسلامی فرهنگیان. شبکه معلمان ایران. کنگره معلمان انقلاب اسلامی. گروه معلمان فکور جمعیت فرهنگیان و فرهیختگان جمعیت فرهنگیان جوان کانون مدارس اسلامی. جمعیت فرهنگیان جهادی و...