جمعه 13 مهر 1403

تصادف مرگبار در جاده یاسوج به اصفهان 2 کشته و 2 مصدوم در پی داشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تصادف مرگبار در جاده یاسوج به اصفهان 2 کشته و 2 مصدوم در پی داشت

یاسوج - ایرنا - رئیس مرکز حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی برخورد دو خودروی پراید و سمند در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان حوالی سرنجلکل 2 نفر در دم جان باختند و 2 نفر دیگر مصدوم شدند.

محسن جلیل روز سه در شنبه گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز حدود ساعت 14و 22 دقیقه این تصادف در پی برخورد دو خودروی پراید و سمند به وقوع پیوست. وی افزود: بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام و برای امدادرسانی به مصدومان، دو دستگاه امبولانس به محل حادثه فرستاده شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 2 نفر در دم فوت کردند و مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.

جلیل ابراز داشت: 2 فوتی حادثه امروز 45 ساله و دیگری 60 ساله و هر دو مرد بوده اند.

10 خرداد ماه امسال همچنین تصادف تریلی با پراید در جاده کمربندی یاسوج به اصفهان سه کشته بر جا گذاشت.

حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 95 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از 140 کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود 723 هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، 17 بخش و یکهزار و 670 روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*