جمعه 7 اردیبهشت 1403

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تمدید مهلت ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

مهلت ثبت نام شانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور تمدید شد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام در آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور به دلیل درخواست داوطلبان مجدد از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی شد بر این اساس داوطلبان از ساعت 12 فردا سه شنبه 16 آذر تا ساعت 12 روز چهارشنبه 17 آذر می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بر این اساس شانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی طبق قوانین و مقررات به ویژه مفاد دستورالعمل اجرایی آزمون ملی 9 دی ماه 1400 برگزار می شود.

داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

همچنین هزینه شرکت در آزمون 3 میلیون ریال است که باید به صورت اینترنتی پرداخت شود. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی شامل تصویر اسکن شده یک قطعه عکس که در سال جاری گرفته شده باشد، تصویر اسکن شده صفحه اول شناسنامه، تصویر اسکن شده کارت ملی است.

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 12 روز سه شنبه 7 دی 1400 از طریق سایت مرکز این مرکز در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

فهرست منابع بخش اختصاصی آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال 1400 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در پیوند «منابع آزمونها»، پیوند «منابع آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور رشته دندانپزشکی در سال 1400» قابل دسترسی است و فهرست منابع بخش علوم پایه آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال 1400 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در پیوند «منابع آزمونها»، پیوند «منابع آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی» قابل دسترسی است.

آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه 9 دی ماه 1400 و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت 13:30 بعد از ظهر روز پنجشنبه 9 دی ماه 1400 برگزار می شود. داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه دندانپزشکی شرکت کرده و قبول شده اند، می توانند از نمره قبولی قبلی خود استفاده کرده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود. پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون معرفی خواهند شد.

انتهای پیام