سه‌شنبه 3 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات راهور تهران بزرگ گفت: زمانی که یک میلیون و 200 هزار دانش‌آموز و حدود 110 هزار معلم بخواهند به خیابان بیایند مسلماً ترافیک زیادی در پی خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: مقرر شد بانک مرکزی از محل آزادسازی سپرده قانونی، مبلغ 50 هزار میلیارد تومان جهت پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری، صف عریض و طویل متقاضیان را بشکند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر ابراهیم اقلیدی، مترجم و پژوهشگر در قطعه نام‌آوران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

بامداد فردا چهارشنبه، نخستین ماه‌گرفتگی قابل مشاهده سال در ایران رخ می‌دهد. این ماه‌گرفتگی جزئی، که تنها بخش کوچکی از ماه را در سایه زمین قرار می‌دهد، به دلیل نزدیکی به طلوع خورشید، فرصت محدودی برای مشاهده خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 795 هزار لیترسوخت قاچاق به ارزش 23 میلیارد تومان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی میزان بالای بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران را نشانه حسن نیت تهران دانست.

وب‌گاه گسترش

همسان سازی حقوق یا یکسان سازی دریافتی بازنشستگان از دهه 80 در میان گروه‌های مختلف مورد بحث قرار گرفته است. هدف این اقدام کاهش تفاوت‌های قابل توجه میان دریافتی بازنشستگان و شاغلان و همچنین افزایش حقوق آن‌ها به سطح دریافتی شاغلان و تطابق با نرخ تورم کشور بوده است.

وب‌گاه فرارو

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ما با حراست شهرداری جلساتی گذاشتیم، اما به مرور زمان مشکلات را حل نکردند، گفت: بلافاصله با مقاله‌نویسی که محتوا ندارد، به بنده ایراد گرفتن و گفتند که من پیر هستم. پیری که عیب نیست، اما پیر فکرکردن عیب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران ساعت آغاز به کار مدارس 7:30 تا 8 صبح خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آماده‌باش صد در صدی در شرکت واحد خبر داد و گفت: تمام مرخصی‌ها همزمان با بازگشایی مدارس لغو شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی حسن عابدینی را به سمت معاون سیاسی سازمان صداوسیما منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

زنگ شکوفه‌ها صبح امروز (سه شنبه 27 شهریور) همزمان با سراسر کشور در شهر تهران با حضور کاظمی وزیر آموزش و پرورش نواخته شد.

وب‌گاه گسترش

در سومین روز هفته، بازار ارز تهران نوساناتی در قیمت دلار و درهم را در مرزهای حساس تجربه کرد. در این بین، اظهارات مسعود پزشکیان درباره مذاکرات برجام و موضوع FATF در نخستین نشست خبری‌اش، توجه تعدادی از فعالان بازار را به خود معطوف کرد.

وب‌گاه گسترش

سومین نمایشگاه «رصتا» با حضور پیمان جبلی، رئیس صداوسیما، گشایش یافت. این نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران، امروز دوشنبه 26 شهریور، با حضور پیمان جبلی و سعید مقیسه، رئیس ساترا، در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان صدا و سیما در حکمی حسن عابدینی را به سمت معاون سیاسی سازمان صداوسیما منصوب کرد.