سه‌شنبه 3 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه گسترش

سومین نمایشگاه «رصتا» با حضور پیمان جبلی، رئیس صداوسیما، گشایش یافت. این نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران، امروز دوشنبه 26 شهریور، با حضور پیمان جبلی و سعید مقیسه، رئیس ساترا، در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان صدا و سیما در حکمی حسن عابدینی را به سمت معاون سیاسی سازمان صداوسیما منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: برای رفع ناترازی برق باید توانیم تا پایان برنامه هفتم، 35 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری جدید انجام دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی علیپور مهاجم پرسپولیس که به همراه یارانش مقابل الاهلی عربستان با نتیجه 0-1 شکست خوردند، در گفت‌و‌گویی با صداوسیما درخصوص اتفاقات بازی گفت: جو استادیوم جو خیلی خوبی برای تیم حریف بود ولی از آنجایی که بچه‌های ما تجربه کافی را داشتند بر بازی مسلط بودند. بچه‌های باتجربه ما در رختکن به این نکته اشاره داشتند و خیلی مهم بود که بتوانیم 5 تا 10دقیقه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله‌گران معتقدند «تزریق درهم به بازار دبی»، «حالت بلوکه ناشی از کمبود نقدینگی در پایان ماه» و «تصمیم فدرال رزرو درباره کاهش نرخ بهره» سه عامل موثر بر نوسانات دلار هستند و باید دید امروز، چه مسیری را پیش روی بازار ارز قرار خواهند داد؟

وب‌گاه فرارو

سخنگوی شهرداری تهران گفت: «دانش‌آموزان در هفته اول مهرماه می‌توانند از ناوگان حمل ونقل عمومی (اتوبوس و مترو) به صورت رایگان استفاده کنند.»

خبرگزاری تسنیم

صبح امروز برخی از مدیران و معاونین شهرداری تهران به روسیه سفر کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان گفت: صادرات گاز مایع ایران به تفتان پاکستان به حالت عادی برگشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در 5 جاده کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون اصل نود مجلس، گفت: مقرر شد، بانک مرکزی از محل آزادسازی سپرده قانونی مبلغ 50 هزار میلیارد تومان جهت پرداخت وام ازدواج و وام فرزندآوری، صف عریض و طویل متقاضیان را بشکند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران گفت: بازگشایی 4200 مدرسه و حضور یک میلیون و 300 هزار دانش آموز حتما در 10 روز اول مهر باعث شلوغی زیادی در سطح معابر پایتخت خواهد شد که امید است با اتخاذ تدابیر لازم شرایط برای تردد آسان آنها فراهم شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران از نصب دوربین بر روی اتوبوس‌های تندرو برای شناسایی پلاک خودروهایی که وارد خط ویژه می‌شوند، خبر داد.