چهارشنبه 4 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای شهر تهران گفت: سی تیر خیابان است و اجازه مغازه شدن به آنجا را نمی‌دهیم؛ همچنین در دوره‌های گذشته هم این اتفاق رخ می‌داد اما مورد تصویب هیئت بررسی هم قرار نگرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از جدیدترین رویداد‌های موزه سینما روز 25 شهریورماه با حضور علی نصیریان، داریوش فرهنگ، فریدون جیرانی، محمد خزاعی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد. در حاشیه این مراسم، مجید اسماعیلی؛ مدیر موزه سینما در گفت‌وگو با دانشجو بیان کرد: چیزهایی که امروز در موزه سینما به آن‌ها پرداخته و رونمایی شد، مواردی...

وب‌گاه خبر آنلاین

جوادی یگانه به عنوان مشاور اجتماعی و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

رسانه قطری به بررسی شکست نماینده این کشور در لیگ نخبگان آسیا برابر استقلال پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش‌ها و خدمات سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر و معاون پیشین حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیار وزیر در دوران مسئولیت تقدیر کرد.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 13 تهران گفت: در راستای رویدادهای آپارتمان نشینی ایمن در برابر زلزل ساختمان‌های منتخب بر اساس سناریوی فرضی در این منطقه لرزید و عملیات تخلیه اضطراری با موفقیت اجرایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه با تعدادی از استانداران سوریه، شهرداری تهران پروژهای حمل و نقلی و عمرانی در این کشور اجرا می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (سه شنبه) در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان افزایش ابر و بارش باران پیش بینی می شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: تلاش زیادی شده که اغذیه‌فروشان گذر سی تیر جمع‌آوری شوند و درست نیست که با یک پیمانکار جدید اغذیه‌فروشان دوباره مستقر شوند.

وب‌گاه فرارو

احمد شهریاری به‌عنوان نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس، هرگونه مذاکره با سرمربی خارجی را تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر

هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) آغاز شد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در شمال کشور و وزش باد شدید در برخی نقاط خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پایان هفته اول لیگ نخبگان آسیا استقلال تهران به صدر رسید و پرسپولیس در جایگاه یازدهم جا خوش کرد. جدول لیگ نخبگان آسیا در پایان هفته اول حکایت از صدرنشینی استقلال دارد و پرسپولیس در جایگاه یازدهم است. در پایان هفته اول لیگ نخبگان آسیا استقلال تهران به صدر رسید و پرسپولیس در جایگاه یازدهم جا خوش کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خانم باردار با نسخه‌ای که پزشک زنان برایش تجویز کرده، به داروخانه بیمارستان مراجعه کرده است. مدیر داروخانه با صدای بلند به او و دیگر مراجعین می‌گوید: سیستم تامین اجتماعی قطع است، نمی‌توانیم نسخه‌ها را ثبت کنیم. یا به داروخانه دیگری بروید یا دارو را آزاد تهیه کنید. مردی که نسخه در دست دارد و از چهره‌اش آشفتگی و اضطراب می‌بارد رو به مدیر داروخانه...

وب‌گاه الف

هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) امروز سه‌شنبه 27 شهریورماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به صورت علنی آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، پنجشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.