چهارشنبه 4 مهر 1403

تهران

تهران

خبرگزاری مهر

همایش «از خزر تا خلیج فارس، با آفاناتسی نیکیتین» توسط انجمن ایرانی زبان و ادبیات روسی از 8 تا 11 مهر در شهرهای تهران و بابلسر برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمید نوری در هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده جنایات منافقین حضور یافت.

خبرگزاری تسنیم

علاج‌بخشی سد لار پروژه مهمی برای رفع ناترازی و کسری آب شرب در تهران است که کندی در روند اجرای آن به دلیل کندی در تأمین مالی این پروژه مهم، دیده می شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران گفت: «طبق مصوبه هیئت وزیران ساعت آغاز به کار مدارس 7:30 تا 8 صبح خواهد بود.»

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی پدل مردان گفت: تیم‌های بیشتری در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی شرکت کرده‌اند اما امیدواریم صعود کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

در پی بررسی‌های اخیر در مجلس، تصمیم به تعطیلی روز پنجشنبه به عنوان روز رسمی جدید اتخاذ شد، در حالی که پیش‌تر پیشنهاد تعطیلی روز شنبه مطرح شده بود که با مخالفت شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام مواجهه شد.

وب‌گاه فرارو

قضات دادگاه کیفری یک استان تهران احکام مجازات 16 متهم را در پرونده سرقت بزرگ از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران صادر کردند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران از نصب دورین در اتوبوس‌های بی ار تی برای شناسایی پلاک خودروهایی که وارد خطوط ویژه می‌شوند، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر صمت اظهار کرد: اگر اقتصاد قوی می‌خواهیم، حاکمیت قوی می‌خواهیم، وقتی شما صمت قوی داشته باشید بخش خصوصی قوی خواهید داشت؛ بنابراین منطق کار بر این است که از فرصت این دولت استفاده کنیم و از تصدی گری در بخش‌های اقتصاد فاصله بگیریم.

خبرگزاری دانشجو

پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس از آلومینیوم پذیرایی می کند. به گزارش خبرگزاری دانشجو، سازمان لیگ اعلام کرد بازی دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد و به این ترتیب پرسپولیس برای اولین بار در این فصل در تهران میزبانی خواهد کرد. ورزشگاه شهدای شهر قدس تنها ورزشگاه پذیرفته شده توسط سازمان لیگ و کنفدراسیون فوتبال آسیاست و چمن و نور مناسبی هم ندارد. این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس گفته‌های تحلیلگران ارزی، سه عامل اصلی و تأثیرگذار در ایجاد وضعیت کنونی بازار شامل کمبود نقدینگی، مداخله ارزی نهاد مرکزی بازارساز و کاهش ریسک‌های سیاسی است. به علت فریز شدن قیمت‌ها و تحلیل مرز‌های کلیدی دلار و درهم پرداخت. در این گزارش اشاره شده بود که در صورت شکسته شدن کف کانال فعلی دلار، احتمال کاهش قیمت تا نیمه کانال 58 هزار تومان وجود دارد. همچنین، اگر مرز فعلی تثبیت شود،...

خبرگزاری مهر

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آماده‌باش صد در صدی در شرکت واحدخبر داد و گفت: تمام مرخصی‌ها همزمان با بازگشایی مدارس لغو شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عملیات راهور تهران بزرگ گفت: تردد وانت بارها و وسایل نقلیه باری در ابتدای صبح همزمان با سال تحصیلی جدید در تهران ممنوع است.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران در خصوص متوسط هزینه‌های درمان بیماران تالاسمی گفت: «یک بیمار تالاسمی هزینه‌های پرداختی‌اش به 247 میلیون تومان در سال رسیده و پرداخت از جیب بیمار به‌شدت افزایش پیدا کرده است.»

وب‌گاه گسترش

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران اظهار داشت: هدف اصلی سیستم مدیریتی شهرداری، این است که صدای کارکنان شنیده شود، حضور آنها مورد توجه قرار گیرد و نیازهایشان به درستی درک شود.