چهارشنبه 4 مهر 1403

تهران

تهران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مؤسسه «یو. اس. نیوز» از 13 سنجه کلیدی (آوازه جهانی پژوهشی، آوازه منطقه‌ای پژوهشی، شمار انتشارات، کتاب‌ها، همایش‌ها، تأثیر استنادی تعدیل‌شده، شمار همه استنادها، شمار انتشارات در میان 10 درصد انتشارات باکیفیت، نسبت انتشارات در میان 10 درصد انتشارات باکیفیت، شمار همکاری جهانی [نسب به کشور]، شمار همکاری جهانی، شمار مقاله‌های پراستناد در میان یک درصد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرویزی با ابراز امیدواری از اینکه در 10 روز اول مهر، امور مدارس به درستی ساماندهی خواهد شد، افزود: ساعت شروع مدارس از 7:30 تا 8 صبح طبق مصوبه هیئت وزیران تعیین شده و به تمامی مدارس ابلاغ شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ساختمان جدید دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی با زیربنای 7500 مترمربع در چهار طبقه احداث شده و دارای ساختمان موتورخانه و پست برق اختصاصی است. این ساختمان مشتمل بر کلاس‌های دانشجویان دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی، دفاتر اعضای هیأت علمی، هیأت رئیسه دانشکده، گروه‌های آموزشی، شورای دانشکده، آموزش دانشکده، سالن دفاعیه دانشجویی، سالن اجتماعات دانشجویی،...

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران از نصب دوربین بر روی اتوبوس‌های تندرو برای شناسایی پلاک خودروهایی که وارد خط ویژه می‌شوند، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای شهر تهران گفت: ما در دستور قرار دادیم که شهردار در مورد مسکن توضیح دهد؛ چه سوال مطرح شده باشد و چه نشده باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محل بازی پرسپولیس و آلومینیوم در لیگ مشخص شد سازمان لیگ قصد دارد دیدار پرسپولیس مقابل الومینیوم را روز جمعه در ورزشگاه شهر قدس برگزار کند. تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه هفته جاری به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان با ورود به خانه پدرزنش با ضربات چاقو همسر خود و 2 نفر از اعضای خانواده او را به قتل رساند. مرد جوان با ورود به خانه پدرزنش با ضربات چاقو همسر خود و 2 نفر از اعضای خانواده او را به قتل رساند. سرهنگ رحمان عبدی فرمانده انتظامی بناب در استان بناب آذربایجان شرقی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های 110 پلیسی مبنی بر نزاع خانوادگی منجر به قتل در یکی از محلات شهر بناب، بلافاصله اکیپ گشت...

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام سازمان لیگ دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهرقدس برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات راهور تهران بزرگ گفت: زمانی که یک میلیون و 200 هزار دانش‌آموز و حدود 110 هزار معلم بخواهند به خیابان بیایند مسلماً ترافیک زیادی در پی خواهد داشت.

وب‌گاه الف

کیفیت هوای پایتخت در روز سه‌شنبه همچون سه روز اخیر در وضعیت قابل قبول یا سالم قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اتوبوس و مترو هفته اول مهر برای دانش آموزان رایگان است.

وب‌گاه فرارو

چندماه قبل 3 دوست که برای مصرف مواد راهی خانه‌ای در جنوب تهران شده بودند، با پیرزنی آشنا شدند که از گنجی گمشده حرف می‌زد.

وب‌گاه گسترش

دو متهم اصلی دستبرد به صندوق امانات بانکی ملی پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران به قطع ید (قطع چهار انگشت دست)، تحمل زندان و شلاق محکوم شدند. همچنین، 14 متهم دیگر این پرونده به حبس یا رد مال محکوم گردیدند. دو متهم اصلی پس از سرقت به ترکیه فرار کرده بودند که پس از دستگیری، به کشور بازگردانده شدند.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت با بیان اینکه هدف دولت مردمی کردن اقتصاد است، گفت: برای حل مشکلات باید همه ذینفعان وارد صحنه شوند زیرا اگر دولت می توانست مشکلات را حل کند قطعا تا الان این کار را کرده بود.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران استقلال استقبال بسیار خوبی از بازی این تیم در شهرقدس مقابل الغرافه به عمل آوردند.

وب‌گاه الف

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: با تصمیم این هیات، بازبینی قانون نظارت بر رفتار نمایندگان در اولویت کاری مجلس قرار می‌گیرد.