چهارشنبه 4 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

اتوبوس و مترو هفته اول مهر برای دانش آموزان رایگان است.

وب‌گاه فرارو

چندماه قبل 3 دوست که برای مصرف مواد راهی خانه‌ای در جنوب تهران شده بودند، با پیرزنی آشنا شدند که از گنجی گمشده حرف می‌زد.

وب‌گاه گسترش

دو متهم اصلی دستبرد به صندوق امانات بانکی ملی پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران به قطع ید (قطع چهار انگشت دست)، تحمل زندان و شلاق محکوم شدند. همچنین، 14 متهم دیگر این پرونده به حبس یا رد مال محکوم گردیدند. دو متهم اصلی پس از سرقت به ترکیه فرار کرده بودند که پس از دستگیری، به کشور بازگردانده شدند.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت با بیان اینکه هدف دولت مردمی کردن اقتصاد است، گفت: برای حل مشکلات باید همه ذینفعان وارد صحنه شوند زیرا اگر دولت می توانست مشکلات را حل کند قطعا تا الان این کار را کرده بود.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران استقلال استقبال بسیار خوبی از بازی این تیم در شهرقدس مقابل الغرافه به عمل آوردند.

وب‌گاه الف

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: با تصمیم این هیات، بازبینی قانون نظارت بر رفتار نمایندگان در اولویت کاری مجلس قرار می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

«حسابرس بر اساس وظیفه خود تمام موارد را مطرح می‌کند. علاوه بر این اعضا به صورت نقدکننده جدی مسائل مربوط به شهردار را بررسی می‌کنند و تذکر می‌دهند و تذکرات را به سوال تبدیل می‌کنند. دوستانی که صحبت می‌کنند باید مباحث را اثبات کنند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران در خصوص رویداد آپارتمان نشینی ایمن و شهر ایمن در برابر زلزله در این منطقه گفت: با همکاری ستاد مدیریت بحران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، مانور تخلیه اضطراری به صورت هماهنگ در پهنه‌های مرتبط با طرح ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی شامل فرهنگسرای حافظیه واقع در انتهای خیابان پنجم نیروی هوایی، سرای محله...

وب‌گاه فرارو

سازمان لیگ قصد دارد دیدار پرسپولیس مقابل الومینیوم را روز جمعه در ورزشگاه شهر قدس برگزار کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتادوپنجمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های کشور صبح امروز با حضور دکتر سعید حبیبا رییس سازمان امور دانشجویان، حجت‌الاسلام دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دکتر مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و سایر مسئولان در سالن شهیدرئیسی دانشگاه تهران برگزار شد. در ادامه این برنامه دکتر جعفر رازقی معاون...

وب‌گاه الف

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورا بر کار شهردار نظارت کامل دارند و مسایل حوزه مدیریت شهری را نقد می‌کنند.

خبرگزاری مهر

دومین جلسه ستاد استقبال از مهر سال 1403 صبح امروز در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی برای امروز 27 شهریورماه در پنج استان کشور بارش‌های سیل‌آسا و برای تهران آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با افزایش باد پیش‌بینی کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: برای اینکه روح در کالبد شهر دمیده شود نیازمند به هویت ادبی و توجه به موضوع شعر و شعرسرایی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه دمای 4 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 42 و 40 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.