دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

توجه ویژه عنایتی به امیرعلی صادقی / الگوی مهاجم استقلال، سرمربی‌اش شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توجه ویژه عنایتی به امیرعلی صادقی / الگوی مهاجم استقلال، سرمربی‌اش شد

مهاجم جوان استقلال انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیم امید در مسیر رسیدن به المپیک دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از چهره‌های ویژه تیم فوتبال امید در خط حمله امیر علی صادقی مهاجم استقلال است. صادقی که در ابتدای لیگ بیست و یکم با نظر فرهاد مجیدی از سایپا راهی استقلال شد، بعد از حضور ساپینتو فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد.

این مهاجم 22 ساله در اردوی پیش فصل استقلال در ترکیه ستاره آبی پوشان بود و در همه بازی‌های تدارکاتی این تیم گلزنی کرد. آن زمان پیش‌بینی می‌شد که او توانسته اعتماد ساپینتو را جلب کند و به ترکیب اصلی می‌رسد. صادقی با بازگشت به تهران در بازی های تدارکاتی بعدی نیز گل‌های زیبایی زد اما با شروع مسابقات و ادامه لیگ فرصت زیادی برای بازی کردن نداشت.

ریکاردو ساپینتو در میان ترافیک موجود در بازیکنان خط حمله به صادقی کمترین توجه را کرد اما این بازیکن جوان همچنان با انگیزه زیاد به کار خود ادامه داد و حالا با پایان رقابت‌ها او امید زیادی به درخشش در آینده دارد.

صادقی این روزها با نظر رضا عنایتی به تیم فوتبال امید ایران دعوت شده و یکی از مهاجمان توانمند این تیم به شمار می‌رود. سرمربی تیم امید که خود زمانی متخصص گلزنی در لیگ برتر بود، بدون تردید یکی از الگوهای مهاجمان تیم امید و به خصوص صادقی محسوب می‌شود و از این رو او در تمرینات هم توجه ویژه‌ای به بازیکن خط حمله دارد.

مهاجم استقلالی تیم امید با انگیزه زیاد کار خود را در تمرینات این تیم جلو می‌برد و امیدوار است بتواند در مسیر صعود به المپیک پاریس مهره‌ای تاثیرگذار در خط حمله تیم عنایتی باشد. شاید او در آینده ای نزدیک گلزنی‌هایش در بازی های استقلال و قبل‌تر سایپا را در تیم امید تکرار کند و در آینده حتی به تیم ملی بزرگسالان نیز برسد.

توجه ویژه عنایتی به امیرعلی صادقی / الگوی مهاجم استقلال، سرمربی‌اش شد 2