سه‌شنبه 12 تیر 1403

توقیف دو نفتکش یونانی توسط سپاه پاسداران لرزه بر تن یونان انداخت / جهان همچنان زبانی که می شناسد زبان اقتدار است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
توقیف دو نفتکش یونانی توسط سپاه پاسداران لرزه بر تن یونان انداخت / جهان همچنان زبانی که می شناسد زبان اقتدار است

هر عملی عکس العملی دارد در خلیج فارس توسط جوانان به نمایش گذاشته می شود و در سال های اخیر به زانو در آوردن کدخداهای جهان توسط پسران ناخداهای جنوب کشور نمایشی از اقتدار ایران در جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ اوایل خردادماه سال جاری خبر توقیف بار کشتی ایرانی در آب‌های یونان منتشر شد و بلافاصله بعد از آن سازمان بنادر در بیانه ای اعلام کرد: اقدام یونانی‌ها؛ دزدی دریایی و برخلاف موازین بین‌المللی است و از دولت یونان خواست که فوراً به تعهدات بین‌المللی خود عمل کند.

یونانی ها که حکم تخلیه بار ایرانی را از آمریکایی ها گرفته بودند فکرش را هم نمی کردند که کشتی های آنان در خلیج فارس دیگر امنیت نخواهند داشت زیرا برای ایرانیان مقتدر دوران بزن در رو تمام شده و هر گونه حرکتی خلاف قوانین صورت گیرد جواب دندان شکن و مقتدرانه از کشور ایران دریافت می کنند.

خلیج تا ابد فارس گورستان ظالمان جهان خواهد بود

دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روحیه شهادت طلبی و اقتدار خود در سال های اخیر نشان داده اند که خلیج فارس مامنی امن برای کسانی خواهد بود که به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام و عمل کنند و خلیج تا ابد فارس گورستان ظالمان جهان خواهد بود.

هر عملی عکس العملی دارد در خلیج فارس توسط جوانان به نمایش گذاشته می شود و در سال های اخیر به زانو در آوردن کدخداهای جهان توسط پسران ناخداهای جنوب کشور نمایشی از اقتدار ایران در جهان است.

کشتی‌های تحت پرچم ایران در بالاترین سطح ایمنی بین‌المللی قرار دارند

بنا به گفته مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر کشور کشتی‌های تحت پرچم ایران در بالاترین سطح ایمنی بین‌المللی قرار دارند.

در حال حاضر که کشور یونان خود را در مقابل اقتدار ایران شکست یافته دیده و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو کشتی از آنها را یکی از این نفتکش‌ها در نزدیکی عسلویه و دیگری در نزدیکی بندرلنگه در نزدیکی جزیره هندورابی توقیف کرد به لرزه افتادند و دادگاه یونان لغو توقیف کشتی ایران در کشورش را صادر کرد.

بی شک اقتدار در دنیای امروزی حرف اول را می زند و در کشورمان با داشتن رهبری مدبر و آگاه و ایجاد موج همدلی در میان مسئولان کشوری و ارتباط سازنده با سایر کشورها روز به روز بر اقتدار کشور افزوده می شود.

جهان همچنان زبانی که می شناسد زبان اقتدار است

جواد بیژنی، کارشناس ارشد مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به لغو توقیف کشتی ایران در یونان بعد از انتقام دلاوران سپاه در توقیف دو کشتی یونانی اظهار کرد: این اتفاق نشان داد، جهان همچنان زبانی که می شناسد زبان اقتدار است و ما باید زیر ساخت های اقتدار آفرین خود را تقویت کنیم.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: ما اگر توانایی مقابله را نداشتیم تا در خلیج فارس شناورهای آنان را متوقف کنیم آن ها هم هرگز کوتاه نمی آمدند که شناورهای ما را آزاد کنند.

بیژنی با تاکید بر اینکه راه حل مسائل کشور قوی شدن است، عنوان کرد: باید در همه مسائل اقتصادی، نظامی، فرهنگی و... خودمان را به سطوح بالای قدرت برسانیم و نیازمند است که در همه مسائل پیشرفت داشته باشیم.

انتهای پیام /

توقیف دو نفتکش یونانی توسط سپاه پاسداران لرزه بر تن یونان انداخت / جهان همچنان زبانی که می شناسد زبان اقتدار است 2
توقیف دو نفتکش یونانی توسط سپاه پاسداران لرزه بر تن یونان انداخت / جهان همچنان زبانی که می شناسد زبان اقتدار است 3