دوشنبه 16 مهر 1403

توقیف کشتی یونان نشان داد ایران تعیین کننده سرنوشت معرکه‌ها است / خودفروختگی با اهانت به مقدسات کشورمان اوج حقارت جشنواره کن بود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
توقیف کشتی یونان نشان داد ایران تعیین کننده سرنوشت معرکه‌ها است / خودفروختگی با اهانت به مقدسات کشورمان اوج حقارت جشنواره کن بود

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: خیلی انسان باید حقیر باشد که خود را برای یک لقمه نان، تمجید یا امکانات مادی و وعده ها ارزان بفروشد و به ملت ایران و مقدسات آن توهین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در واکنش به توقیف دو کشتی یونانی و پاسخ قاطع به آمریکا در گفتگویی با خبرنگار تیتریک، گفت: امروز دوران حاکمیت زورگوهای بین المللی تمام شده است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه مردم دنیا بیدار شده و قدرت خود را شناخته اند، افزود: ملت ایران پیشرو میدان بوده، در مقابل زورگویی ساکت نمی نشیند و بیش از 40 سال مبارزه بی امان با استکبار را تجربه کرده است. وی در ادامه اظهار داشت: ایران از تمام معرکه ها بیرون و سربلند بیرون آمده است و قطعا در مقابل هر گونه تجاوزی پاسخ مناسب خود را خواهد داد، به عبارتی دیگر امروز ایران سرنوشت معرکه ها را تعیین خواهد کرد. سردار نقدی در واکنش به توهین جشنواره کن، تصریح کرد؛ خیلی انسان باید حقیر باشد که خود را برای یک لقمه نان، تمجید یا امکانات مادی و وعده ها ارزان بفروشد و به ملت ایران و مقدسات آن توهین کند. وی ادامه داد: اقدام مذکور حقارت افراد جشنواره کن را می رساند و انتظار این است که برخی انسان ها خود را بزرگتر فرض کنند، یک ایرانی وابسته به ملتی بزرگ و رشید است که سختی های سیاسی، نظامی و امنیتی را تحمل کرده است. سردار نقدی تصریح کرد: این حجم از بی قراری و خودباختگی عده ای برای مطامع کوچک دنیا و به صرف پهن کردن فرش قرمز زیر پای آنها معنا ندارد، مردم نسبت به توصیف غلط از یک جامعه که ایستاده و پیشرفت های خیره کننده ای دارد، بیدارند. وی گفت: مردم نسبت به توصیف های غلط از مشکلات مختصری که به واسطه توطئه های دشمن و سوءمدیریت ها برای ایران حادث شده است آگاه هستند، با اتمام کرونا سفرها شروع شده و مردم دنیا توصیف های باطل را با چشم خود خواهند دید.

انتهای پیام /