سه‌شنبه 17 مهر 1403

تکریم خانواده شهدا و جانبازان نباید مورد غلفت واقع شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تکریم خانواده شهدا و جانبازان نباید مورد غلفت واقع شود

قزوین - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران یک وظیفه ذاتی است و نباید هیچ گاه مورد غفلت واقع شود.

حکمت الله داودی روز پنجشنبه در مراسم پاسداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد و جانبازان شهرداری قزوین افزود: امنیت، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است.

وی اظهار داشت: رمز ماندگاری این انقلاب و نظام در ولایتمداری است و باید با گوش سپردن به منویات مقام معظم رهبری و عمل به آن‌ها از دستاوردها و ارزش‌های این انقلاب و نظام دفاع کرد.

داودی، حفظ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه را ضروری دانست و افزود: کمرنگ شدن این فضا موجب نگرانی ماست و باید برای حفظ ارزشها توجه ویژه ای داشت.

شهردار قزوین نیز در این مراسم بر حفظ ارزش های دفاع مقدس، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

سیاوش طاهرخانی با بیان اینکه شیوع کرونا نباید در مناسبت هایی چون امروز مانع تکریم خانواده‌های شهدا و جانبازان شود، افزود: همواره قدردان خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.

وی تداوم راه شهدا را ضامن بقای انقلاب و نظام دانست و اظهار داشت: اقتدار و امنیتی را که اکنون در کشور داریم ثمره خون شهدا و صبوری خانواده های آنهاست.

شهردار قزوین با اشاره به تکریم جانبازان شاغل در شهردار افزود: جانبازان یادآور خاطرات هشت سال دفاع مقدس هستند و تجلیل و تکریم این دلیر مردان ضروری است.

وی همچنین با اشاره به اینکه جانبازان و ایثارگران اسوه های واقعی جهاد، ایثار و فداکاری هستند، افزود: انتقال پیام ایثار و شهادت، در سطح جامعه از وظایف تمامی نهادهاست که باید به بهترین شیوه در جامعه رواج یابد.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم گفت: هرساله مراسم تکریم از خانواده شهدا و جانبازان شاغل در شهرداری همزمان با سوم خرداد در دستور کار قرار داشت و امسال نیز با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسم برگزار شد.

محمد درافشانی با یادآوری اینکه بی تردید توسعه، امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا و فداکاری و رشادت های جانبازان و ایثارگران غیور هستیم، ادامه داد: باید پیام شهدا را درک کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از این ترویج و ارتقا داد.

در ادامه این مراسم جانبازان حاضر به بازگویی خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند و در پایان از سه خانواده شهید و 14 جانباز شاغل در شهرداری قزوین با اهدا لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

*س_برچسب‌ها_س*