شنبه 8 اردیبهشت 1403

ثبت‌نام انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ثبت‌نام انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهران صلواتی، مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت‌نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1401 1400 از امروز دوشنبه 15 آذرماه آغاز شده و تا روز سه شنبه 30 آذرماه ادامه دارد. صلواتی با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهران صلواتی، مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت‌نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1401 1400 از امروز دوشنبه 15 آذرماه آغاز شده و تا روز سه شنبه 30 آذرماه ادامه دارد. صلواتی با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال و مهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند. مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: برای اطلاع‌رسانی به موقع به دانشجویان متقاضی نقل و انتقال، سامانه پیامکی منادا راه‌اندازی شده و تمامی مراحل گردش کار در سامانه منادا، از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی پس از ثبت درخواست، با دریافت پیامک از تمامی فرآیند‌های نقل و انتقالات خود در سامانه منادا مطلع می‌شوند.