سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایسنا

مسئول کمیته تشکیلات جامعه روحانیت مبارز از انتخاب ده عضو جدید در این تشکل سیاسی اصولگرا خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه روحانیت مبارز با انتخاب ده عضو جدید، اولین جلسه خود را با ساختار جدید برگزار کرد.

خبرگزاری میزان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره ساختار جدید جامعه روحانیت مبارز و نحوه انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی گفت: ده عضو جدید شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز انتخاب شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وحدت سخت‌به‌دست‌آمده اصولگرایان در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس که در گودی بدون رقیب، پیروزی انتخاباتی را برایشان به ارمغان آورد، اهالی این جریان را نسبت به همگرایی در انتخابات آتی ریاست جمهوری خوشبین کرده است. این در حالی است که اصولگرایان در مسیر دستیابی به وحدت، چالش‌های بسیاری دارند.

خبرگزاری مهر

نماینده ادوار مجلس گفت: آقای روحانی به بالا نبردن انتظارات مردم در انتخابات توصیه نکنند بلکه دولتمردان را توصیه کنند به توضیح درباره اینکه چقدر توانستند مطالبات مردم را عملیاتی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام موسی پور گفت: جامعه روحانیت رایزنی و مشورت با گروه‌ها و جریان‌های سیاسی از جمله شورای ائتلاف را آغاز کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور تشکیلات و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز کشور، دایره نیروهای انقلابی و ارزشی را منحصر به شورای ائتلاف ندانست و درباره برنامه این تشکل برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: تلاش می‌کنیم با تمامی جریان‌های سیاسی و گروه‌های ارزشی و انقلابی به وحدت و وفاق حداکثری برسیم.

خبرگزاری میزان

معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه روحانیت رایزنی و مشورت با گروه‌ها و جریان‌های سیاسی از جمله شورای ائتلاف را آغاز کرده است، گفت: بنا به وظیفه ذاتی، در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده حضوری فعال خواهیم داشت.

خبرگزاری ایسنا

از نفت‌شهر نیز خبر می‌رسد که از ظهر امروز، کشور عراق شهر نفت و منابع نفتی را زیر آتش توپخانه خود قرار داده و این یگان تقاضای کمک یک یگان زرهی برای حفاظت از شهر نفت را دارد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز معتقد است مسئله عدالت یک نفش محوری در انتخابات 1400 خواهد داشت چرا که دولت آقای روحانی هم فقر را افزایش داده و هم نابرابری را.

خبرگزاری مهر

نیروهای عراقی با هفت دستگاه بولدوزر و لودر در 3 کیلومتری پاسگاه کوشک ایران در خاک عراق مشغول حفر سنگر بودند.

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - امام جمعه قشم گفت: غرب اگر داعیه آزادی بیان و استقلال تفکر دارد، پیش از پرداختن به دین اسلام، آن را در آزادی عقاید و تحقیقات درباره هولوکاست نشان دهد

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: اهانت به ساحت مقدس خاتم الانبیا (ص) و ارتباط با رژیم صهیونیستی، هر دو به عنوان مواضع ضد اسلامی محکوم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت‌الله محمود طالقانی روحانی مبارز و نواندیشی دینی بود که عمر خود را در راه احیای فکر و اندیشه دینی سپری کرد و در شکل‌گیری انقلاب اسلامی سهم مهم و قابل توجهی بر عهده داشت. وی تا واپسین دم حیاتش به مدارا، تسامح و تساهل باور داشت و برای تحقق آن کوشید.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: جامعه روحانیت اعم از شیعه و سنی می‌تواند نقش مهمی را در آگاه سازی جامعه نسبت به حقوق زنان و جایگاه ویژه آنان در دین مبین اسلام ایفا کنند.

خبرگزاری تسنیم

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای اقدام موهن مجله فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام و قرآن کریم را محکوم کرد.