سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایسنا

جامعه روحانیت مبارز با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اقدام نشریه طنز فرانسوی علیه پیامبر اسلام واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیام 17 شهریور 1357 خورشیدی یکی از موثرترین خیزش‌هایی بود که ملت مبارز ایران برای دستیابی به آرمان و اهداف خویش در صف‌های بهم پیوسته به مبارزه با رژیم پهلوی پرداختند به طوری که چند ماه بعد انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 خورشیدی با استمرار اعتصاب‌ها و راهپیمایی‌های گسترده و پی در پی به پیروزی رسید.

خبرگزاری میزان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران می‌گوید طبق برخی اسناد به دست آمده رژیم صهیونیستی به طور مستقیم در جنایت 17 شهریور 1357 حضور و هدایت این عملیات و جنایت را به عهده داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق نوشت: این احتمال وجود دارد که حداد عادل هم یکی از نامزدهای اصولگرایان در انتخابات 1400 باشد که البته در صورت وقوع چنین امری به نظر می‌رسد که در میان مناقشات داخلی اصولگرایان بسیار سخت باشد که نیروهای اصولگرا بر غلامعلی حدادعادل به اجماع برسند.

خبرگزاری میزان

عضو شورای مرکزی و مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز در پیامی درگذشت حاج محمدعرب معاون پیشین وزارت خارجه را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: شکست‌های مکرر آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل بیانگر افول قدرت آن جرثومه فساد و کانون شرارت، جنایت و خیانت جهان است.

خبرگزاری ایسنا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مطابق معمول روزهای جمعه در پیامی به نکات مهم روز پرداخته است.

خبرگزاری میزان

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم روح‌الله حسینیان گفت: این روحانی وارسته و مدبر با قبول مسئولیت‌های گوناگون در خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در مسیر ولایت، شخصیتی بصیر، پرتلاش و سخت‌کوش بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم از زنده‌یاد آیت‌الله تسخیری به عنوان تنها فقیه شیعه یاد کرد که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در جلسات مجمع فقهی جده شرکت می‌کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم هفتمین روز ارتحال آیت‌الله محمدعلی تسخیری، مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، سه‌شنبه ساعت 10:30 در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قهر 23 ساله از سیاست برای مرد پشت پرده جریانات سیاسی توصیف مناسبی برای شیخ نور نیست.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: این استان در حوزه بهداشت و تقویت زیرساخت‌های درمانی، نیازمند حمایت جدی‌تر مسئولان کشور است تا شاهد جهش در این حوزه طی سال جاری باشیم.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - 55 میلیارد ریال به حوزه پیشگیری و درمان بیماران کرونایی شهرستان تربت‌جام اختصاص یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجلس یازدهم شاید جزو آخرین عرصه‌های جدی حضور جریان راست سنتی باشد. دور از ذهن نیست که اعضای این جریان در سال‌های آتی در پیوند با برخی جریانات میانه‌رو اصولگرا جبهه جدیدی را شکل دهند.