سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سومین نشست کمیسیون تلفیق برنامه و نقشه راه دولت سیزدهم با حضور برخی از چهره‌های سیاسی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بادامچیان معتقد است که اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده شرکت نکنند، زندگی سیاسی آن‌ها به پایان می‌رسد و به موزه تاریخ می‌روند.

خبرگزاری میزان

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه روحانیت هدفش حاشیه‌نشینی نیست، گفت: اما ما پدرسالار نیستیم و قصد آقابالاسر بودن نداریم.

خبرگزاری مهر

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت هدفش حاشیه‌نشینی نیست اما ما پدرسالار نیستیم و قصد آقابالاسر بودن نداریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور، این تشکل را فراجناحی توصیف کرد و گفت: جامعه روحانیت هدفش حاشیه‌نشینی نیست اما ما پدرسالار نیستیم و قصد آقابالاسر بودن نداریم.

خبرگزاری ایسنا

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: هدف جامعه روحانیت حاشیه‌نشینی نیست اما ما پدرسالار نیستیم و قصد آقابالاسر بودن نداریم.

خبرگزاری مهر

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران گفت: برنامه دولت سیزدهم باید به نحوی تدوین گردد که ظرفیت های بالقوه کشور با دست توانای جوانان بالفعل شود.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام مصباحی مقدم گفت که جامعه روحانیت مبارز هیچ مصداقی برای انتخابات در نظر نگرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گمانه زنی‌ها درباره ورود جامعه روحانیت مبارز و مجمع روحانیون مبارز به پروسه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به عنوان مهم‌ترین تشکل‌های اصولگرا و اصلاح طلب نشان دهنده جدی شدن رقابت‌ها از یک سو و نگرانی هر دو طیف درباره نتیجه انتخابات آینده از سوی دیگر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تحریم‌های حداکثری آمریکا علیه جمهوری اسلامی گفت: حضور گسترده مردم می‌تواند به نشاط و خنثی‌سازی دشمنی‌ها و توطئه‌ها بیانجامد.

خبرگزاری ایسنا

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در راستای تقویت جریان تعلیمی تربیتی گفت: 20 هزار روحانی در اقامه نماز جماعت مدارس سراسر کشور مشارکت فعال دارند.

خبرگزاری ایسنا

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز باید هرچه بیشتر به روشنگری و راهبری جریان‌های ارزشی و انقلابی بپردازد و در آستانه انتخابات با تمام ظرفیت و توان خود وارد عمل شود.

خبرگزاری میزان

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امیدواریم با تشکیلات جدید و حضور نیرو‌های تازه نفس و جوان، جامعه روحانیت مبارز با پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر به روشنگری و راهبری جریان‌های سیاسی، ارزشی و انقلابی بپردازد، گفت: بدیهی است که باید به یک راهکار عملی و اجرایی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده دست یابیم.

خبرگزاری ایسنا

اولین جلسه دبیران مناطق و اعضای جدید شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد که طی آن موضوع انتخابات ریاست جمهوری و راهبرد حضور این تشکل سیاسی اصولگرا در آن مورد بررسی قرار گرفت.