سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: مراسم عزاداری حسینی نماد اعتقاد، ارادت واعتلای فرهنگ شیعی است لذا در هر شرایط برگزار خواهد شد. حفظ جان و سلامت لازم است و لذا تمام مقررات بهداشتی باید رعایت شود.

خبرگزاری میزان

جامعه روحانیت مبارز بمناسبت فرا رسیدن ایام محرم و صفر بیانیه‌ای را تحت عنوان «بیانیه محرم 99» صادر کرد

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - چک 2میلیارد ریالی قرارگاه مواسات و همدلی استان فارس به دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای مبارزه با بیماری کرونا، طی مراسمی از سوی نماینده ولی فقیه در استان فارس به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمنان از قدرت هژمونی ایران نگرانند، بنابراین جریان تحریف را با قدرت بیشتری به میدان آورده‌اند تا افکار عمومی را منحرف کنند.

خبرگزاری تسنیم

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: همگامی مردم با نظام اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و برگزاری بیش از 30 انتخابات در کشور به‌خوبی جریان تحریف را خلع سلاح کرده است.

خبرگزاری ایسنا

از زمان شیوع کرونا در ایران که هر قشر در هر رتیه‌ای را در کل جهان درگیر خود کرده است، تعدادی از علما و روحانیون از جمله خطیبان نماز جمعه برخی شهرها نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داه‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهید محسن حججی این افتخار را داشت که نماد شهدای مدافع حرم شود، گفت: شهدای مدافع حرم در بین شهدای تاریخ انقلاب اسلامی ویژگی‌های خاص خود را دارند، از یک سو شهادت آنها در غربت رقم خورد و از سوی دیگر به دور از هرگونه جو اجتماعی وارد عرصه جهاد شدند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: فعالیت‌های تبلیغی اثربخش یکی از شاخص‌های اصلی تقویت اعتماد عمومی در جامعه است.

خبرگزاری میزان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهید محسن حججی این افتخار را داشت که نماد شهدای مدافع حرم شود، گفت: شهدای مدافع حرم جایگاه ویژه‌ای در بین شهدا دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سکوت انتخاباتی میان اصولگرایان در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، گرچه سوال برانگیز است اما این تاخیر می‌تواند از یک سو نشان دهنده اطمینان راست سیاسی به پیروزی باشد و از دیگر سو حکایت از بیم چهره‌های این جریان از آغاز مجدد اختلافات.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: مرحوم ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه عالمی وارسته از ذریه طیبه پیامبر گرامی اسلام (ص) با مشی اعتدالی و دوراندیش بود و در ترویج و تثبیت ارزش‌های تقریبی و انقلابی مجاهدت فراوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه پاوه گفت: ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه فردی معتدل، میانه رو و اهل صلح و سازش بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اتفاقات این روزهای کشور گفت.

خبرگزاری مهر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نگرش‌های غرب‌گرایانه برای کشور فاجعه می‌آفریند، گفت: این نگرش‌ها هر اندازه در مسئولین درجه بالاتر وجود داشته باشد، این خطر بیشتر خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - جشن عید سعید غدیر خم همراه با آیین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری روز شنبه با حصور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.