سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - آیت الله سید عبداله موسوی معلم از علما و روحانیان نامی شهرستان شوشتر روز شنبه دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایسنا

عضو مجمع تشیخص مجمع مصلحت نظام با ابراز خرسندی از برگزاری رویش همدلی عید قربان، گفت: عید قربان یکی از دو عید بزرگ اسلامی است که عید فطر و عید قربان مخصوص شیعیان تمام مسلمانان جهان است و در قنوت نماز دو عید می‌خوانیم «الذی جعلته للمسلمین عیدا» و برای تمام مسلمانان عید فطر و عید قربان، اعیاد بزرگی هستند.

خبرگزاری مهر

عضو جامعه روحانیت مبارز اساس مذاکره دولت آقای روحانی بر سر برنامه هسته‌ای را اعتماد به آمریکا و اروپا دانست و گفت: دولتمردان به آمریکا اعتماد کردند و این یک اشتباه بزرگ بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: بعضی از چهره‌ها در وسط راه از ریلی به ریل دیگر تغییر مسیر می‌دهند؛ بعضی‌ها هم بین ریل‌های سیاسی بازی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز کشور با توصیه به نمایندگان مجلس یازدهم برای رعایت انصاف در بیان انتقادها، گفت: نباید تنها به قاضی برویم و به طرف مقابل هم فرصت دهیم تا پاسخ دهد و درباره اتهامات وارد شده شفاف‌سازی کند.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کرونا یک بلا و شری است که در زمین پدید آمده، اما دارای خیر هم هست و خیرش این است که به ما بیاموزد دست از افراط و تفریط بکشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه آرمان در گفت وگویی آورد: تجربه تاریخی نشان داده هر زمان جریان‌های سیاسی از نظر محتوا و گفتمان با چالش مواجه شده و نحیف شده‌اند بال‌های رادیکال آنها فعال‌تر عمل کرده است. در نتیجه ظهور رادیکالیسم در هر دو جریان سیاسی کشور بیش از آنکه ایجابی و براساس گفتمان باشد، سلبی و در فضای ضعف جریان‌های سیاسی رقم خورده است.

خبرگزاری ایسنا

«تردیدی نیست که انقلاب اسلامی ایران در چارچوب مرزهای ایران محدود نشده است، بنابراین ما حمایت خود را از عبور رزمندگان اسلام به داخل خاک عراق اعلام می‌داریم.»

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: «خیابان204» به عنوان، جدیدترین اثر زهرا کاردانی با روایتی متفاوت از حادثه تلخ «منا» این روزها از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است، زهرا اردکانی که پیش از این با کتاب تحسین شده «زن آقا» توانسته بود کلی مخاطب برای خود دست و پا کند، کتاب زن آقا با روایتی صادقانه و بی‌آلایش از سبک زندگی خانواده‌های جامعه روحانیت است که توانست به جلد هفتم هم برسد، «زن...

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: آمریکا در پی ناکامی از فروپاشی نظام جمهوری اسلامی، دوباره برای مذاکره چراغ سبز نشان می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد که دولت و هیچ نهاد دیگری حق ندارند بدون اجازه سهام داران، سهام آنها را عوض کنند.

خبرگزاری ایسنا

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به اینکه برای عبور از مشکلات و چالش‌های پیش روی کشور همه باید به میدان بیایند، گفت: تاب آوری و مقاومت مردم و مسئولان در برابر فشارها و تحریم‌های گسترده زمانی حاصل می‌شود که در کنار دولت، همه گروه‌های مورد اعتماد مردم که دارای اعتبار هستند وارد صحنه شده و شرایط را برای مردم تبیین کنند.

خبرگزاری مهر

میرحسین موسوی که در آن زمان مسئولیت روزنامه جمهوری اسلامی را بر عهده داشت با چاپ عکس معترضین به قانون حجاب اسلامی، سخت به آنان تاخت.