سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجلس یازدهم شاید جزو آخرین عرصه‌های جدی حضور جریان راست سنتی باشد. دور از ذهن نیست که اعضای این جریان در سال‌های آتی در پیوند با برخی جریانات میانه‌رو اصولگرا جبهه جدیدی را شکل دهند.

خبرگزاری ایسنا

اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. از بلایای طبیعی گرفته تا حوادث غیرمترقبه، از درگذشت بزرگان گره‌گشا گرفته تا فشارهای بین‌المللی، از کرونا تا...

خبرگزاری مهر

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله حاج سید عبدالجواد علم الهدی خراسانی را تسلیت گفت و نوشت: او منشأ آثار و برکات زیادی بود.

خبرگزاری ایسنا

جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله تسخیری عضو این تشکل سیاسی اصولگرا را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان

رییس جامعه روحانیت مبارز، مرحوم حضرت آیت الله محمدعلی تسخیری را پرچمدار وحدت و منادی تقریب مذاهب اسلامی دانست.

خبرگزاری میزان

رییس سازمان تبلیغات اسلامی درگذشت آیت الله تسخیری را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت‌الله محمدعلی تسخیری عالمی مجاهد و زبان گویای اسلام و تشیع بود که مسوولیت‌هایی همچون رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام و... را برعهده گرفت و به‌عنوان پرچمدار وحدت اسلامی در عرصه بین‌الملل شناخته می‌شد.

خبرگزاری میزان

جامعه روحانیت مبارز در پیامی ارتحال حضرت آیت‌الله تسخیری عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از شخصیت‌ها، احزاب و مقامات سیاسی کشور در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت‌الله حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی تسخیری را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایسنا

درگذشت آیت الله تسخیری / آنچه ترامپ از مذاکره با ایران میخواهد / پیشنهاد وزیر دفاع به نمایندگان مجلس / توصیه وزیر کشور به رسانه ها در انتشار اخبار مربوط به بورس / "مکانیسم ماشه" چالش پیش روی شورای امنیت و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت الله شیخ بهاالدین محلاتی از برجسته‌ترین علما و مراجع تقلید شیعه به حساب می‌آید که با اینکه خیلی زود به درجه اجتهاد رسید اما به احترام آیت الله بروجردی تا زمان حیات وی اعلام مرجعیت نکرد. ایشان از جمله علمای مبارز و فعال پیش از انقلاب به شمار می‌رفت که بارها به وسیله ساواک دستگیر و زندانی شد.

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: این آقایان که پیشتر رییس‌جمهوری بودند و حالا به دنبال کاندیداتوری مجدد هستند بدانند هر هنری که داشتند نشان دادند پس بهتر است برای انتخابات بعدی نه خود و نه شورای نگهبان را به زحمت نیندازند.

خبرگزاری ایسنا

"جامعه روحانیت مبارز" با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر برگزاری مراسم محرم به عنوان «نماد فرهنگ شیعی» پیشنهاداتی را خطاب به عزاداران برای چگونگی انجام آیین‌های سوگواری مطرح کرد.

خبرگزاری مهر

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای تاکید کرد: عزاداری حسینی در هر شرایطی برگزار می‌شود و تمام مقررات بهداشتی باید رعایت شود

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جامعه روحانیت مبارز در آستانه فرارسیدن ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه جامعه روحانیت مبارز به شرح ذیل است: «قال رسول الله (ص:، اما الحسین... خلیفه رب العالمین وغیاث المستغیثین وکهف المستجیرین وحجه الله علی خلقه اجمعین وهو سید شباب اهل الجنه وباب نجات الامه... پیامبر (ص) فرمود: حسین (ع) جانشین پروردگار جهانیان...

خبرگزاری تسنیم

جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد که مراسم عزاداری حسینی نماد اعتقاد، ارادت واعتلای فرهنگ شیعی است لذا در هر شرایط برگزار خواهد شد و لذا تمام مقررات بهداشتی باید رعایت شود.