سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نقش موثر روحانیت به عنوان نبض اقتدار و عظمت ایران اسلامی و عامل اصلی مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان در هدایتگری جامعه برجسته‌سازی شود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

علما و مراجع از ابتدا هم او را نمی‌پذیرفتند و نمی‌پسندیدند اما بعد از آن که وارد دور دوم ریاست‌جمهوری شد، بیشتر با حقایق مواجه شدند. لذا از همان ابتدا هم حوزویان، مراجع و علما احمدی‌نژاد را نمی‌پذیرفتند و او را چهره‌ای که نسبت به آن چه سوگند خورده و باید عمل کند، متعهد باشد، نمی‌پذیرفتند. البته این حرف‌ها مربوط به همان زمان است. الان دوره ریاست‌جمهوری ایشان گذشته و همان رویه ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همین الان هم که بررسی می‌کنم واقعا ما غیر از آیت الله خامنه‌ای گزینه دیگری نداشتیم، گفت: لطف خدا بود که به این سمت رفتیم و ایشان رهبر شدند.

خبرگزاری ایسنا

آیت‌الله امامی کاشانی گفت: من الان هم که بررسی می‌کنم واقعا غیر از آقای خامنه‌ای گزینه دیگری را نداشتیم و همان شب هم که امام درگذشتند، فکر می‌کردیم که رهبری شورایی نتیجه نمی‌دهد.

خبرگزاری مهر

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همین الان هم که بررسی می‌کنم واقعا ما غیر از آیت الله خامنه‌ای گزینه دیگری نداشتیم، گفت: لطف خدا بود که به این سمت رفتیم و ایشان رهبر شدند.

خبرگزاری مهر

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کار جریان تحریف، این است که دائما شعار مذاکره سر بدهد و پیشنهاد کوتاه آمدن در مقابل آمریکا را مطرح کند و در عین حال چشم خود را بر تمامی توانمندی‌های داخلی ببندد.

وب‌گاه الف

رئیس کمیته اپیدمیولوژی در ستاد مقابله با کرونا، با عنوان این مطلب که ویروس کرونا همه شهرها و روستاها را فتح کرده است، گفت: تهران هم مانند همه کلانشهرهای دنیا مستعد شرایط ناگوار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز کشور با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب نحوه عزاداری را به ستاد ملی مقابله با کرونا محول کرده است، گفت: هرگونه بی توجهی و مغایرت با دستورات این ستاد در چگونگی برگزاری مراسم محرم، خلاف شرع و قانون است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت طرح اطعام غدیر توسط این سازمان در استان اجرا می شود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه قدس با تسلیت رحلت حجت‌الاسلام سید محمدجواد آیت اللهی امام جمعه موقت شهر یزد که سه شنبه این هفته بر اثر بیماری کرونا درگذشت، گفت: آن فقید سعید از چهره های درخشان در عرصه های علم و فقه و از چهره ها بنام و عالمی عامل، زاهدی پارسا و خدمتگذار به اسلام و انقلاب بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز کشور گفت: مراسم مذهبی در ماه محرم و صفر با رعایت فاصله گذاری، اصول بهداشتی و فرهنگ‌سازی رسانه‌ها و مراکز علمی و آموزشی قابل برگزاری است.