سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه اگر مردم نیاز ضروری ندارند سهام خود را نفروشند، خاطرنشان کرد: بانک‌ها نیز اعلام کرده اند که آماده هستند به پشتوانه این سهام، تسهیلاتی به مبلغ 80 درصد ارزش سهام را پرداخت کنند تا بخشی از مشکلات اقتصادی مردم مرتفع شود و همچنان مالکیت سهام خود را حفظ کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید با هیچ دوره‌ای در گذشته قابل مقایسه نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استعفای رییس رکن تصمیم‌گیر اصلاح‌طلبان یعنی شورای‌عالی سیاست‌گذاری، ادامه فعالیت این مجموعه را با تردیدهای جدی مواجه کرده است. تداوم تردید در تعریف مفاهیم و منافع، تشدید اختلافات و تندتر شدن انتقادات درونی، شرایط را در جبهه اصلاح‌طلبان بیش از هر زمان دیگری آشفته و آغشته به تردید نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر اهمیت احداث مساجد در دین مبین اسلام گفت: اهتمام به احداث مساجد در سطح شهر، عمل به آیه صریح قرآن کریم است.

وب‌گاه فرارو

محمد قوچانی نوشت: متاسفانه موسوی‌خوئینی‌ها به نمایندگی از جبهه اصلاحات حاضر به انجام ماموریت تاریخی در گفتگو با حاکمیت نشد، اما اکنون قرار گرفتن به عنوان نماینده جریان چپ رادیکال عبور از جایگاهی است که خوئینی‌ها می‌توانست در غیاب دیگر سران اصلاحات آن مسئولیت را انجام دهد. گفت‌وگوی انتقادی علنی بیش از آنکه برای دستیابی به یک نتیجه ملی باشد در خوش‌بینانه‌ترین صورت یک اقدام شخصی و در رادیکال‌ترین...

وب‌گاه الف

«محمد قوچانی»، سردبیر روزنامه‌ی سازندگی در سرمقاله‌ی امروز این روزنامه نامه‌ی اخیر آیت‌الله موسوی خوئینی‌ها را آغاز رادیکالیسم در این جریان برشمرد و آن را مورد انتقاد قرار داد و نوشت:«با انتشار عمومی نامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی‌خوئینی‌ها خیلی زودتر از آنچه گمان می‌شد زنجیره و حلقه‌ی احیای جناح چپ رادیکال در جبهه‌ی اصلاحات تکمیل شد. زنجیره‌ای که ما دو سال قبل احیای آن را...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد قوچانی در سرمقاله روزنامه سازندگی نوشت: موسوی خوئینی‌ها و یاران اصلی او هیچگاه از حسن روحانی برای تشکیل دولت حمایت نکرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سردبیر روزنامه سازندگی در سرمقاله امروز خود درباره نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها، آن را تکمیل زنجیره و حلقه‌ی احیای جناح چپ رادیکال در جبهه‌ی اصلاحات دانست.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - ششم ذیقعده روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) فرصتی برای مرور ویژگی‌های بارز این امامزاده جلیل‌القدر است، چنانچه رهبر معظم انقلاب برخورداری شیراز از حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و امامزادگان عالی مقام را امتیازی کم‌نظیر برای استان فارس خواندند.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اصلاح‌طلبان به جای آنکه در گوشه‌ای بنشینند و درباره وضع موجود نامه‌نگاری کنند، بهتر است که پاسخگو باشند و به دولت راهکار برون رفت از مشکلات را ارائه دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز کشور با تاکید بر مواجهه دولت روحانی با جنگ تمام عیار اقتصادی، گفت: اگر فشار اقتصادی، سیل، زلزله و شیوع ویروس کرونا نبود موفقیت‌های دولت چون چهار سال اول ادامه می‌یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت الله سید محمد بهشتی از جمله شاخص‌ترین چهره‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که نقش مهم وی در پیروزی و استقرار انقلاب اسلامی و شکل‌گیری دستگاه قضایی اسلامی بر همگان آشکار است. وی با تسلط بر علوم روز و نگرش سیاسی، مدرسه علمیه حقانی را پایه‌گذاری کرد و در آن دروس دینی را به نوین‌ترین روش‌ها آموزش داد.

خبرگزاری تسنیم

پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب، خاطراتی از همراهی مقام معظم رهبری و شهید بهشتی را منتشر کرد.