سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - برخی از مسوولان و ارگانهای یزد با پیام‌های جداگانه رحلت امام جمعه موقت یزد مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید جواد آیت اللهی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانا

امام جمعه قلعه رئیسی گفت هدفش از ارسال نامه به وزیرورزش، نشان دادن محرومیت های منطقه خودش بوده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - خاکسپاری کسانی که با بیماری کرونا می‌میرند راه و روشی ویژه دارد و شیوه نامه هایی برای این کار پیش بینی شده است، گروه جهادی شهید مسرور در شیراز بخش بزرگی از کار خاکسپاری این جان باختگان را تا کنون انجام داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آمادگی کامل داریم که از ظرفیت‌های بی‌بدیلی که در روحانیت، جامعه مداحان و هیات‌های مذهبی است، کمک بگیریم که هم محرمی با تکیه بر عظمت عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داشته باشیم و هم شاهد کاهش اضطراب و عدم گرفتاری شیعیان به ویروس کرونا باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با نزدیک‌شدن به ماه محرم، برگزاری یا عدم برگزاری مراسم عزاداری به دغدغه‌ای برای دولت و ایرانیان تبدیل شده است. بخش عمده‌ای از مردم ایران فارغ از تمام اعتقادات دل در گرو مناسک و مراسم محرم دارند. مردمی که هرساله در هر کجای جهان که باشند، خودشان را به ایران می‌رسانند تا هم در مراسم عزای سالار شهیدان شرکت کنند و هم نذورات خود را ادا کنند. امسال اما ماجرا با همیشه فرق می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام سید جواد آیت‌اللهی امام جمعه موقت این شهر نوشت: این مرد بزرگوار همواره غمخوار شریعت و دغدغه‌مند معیشت مردم بود و این نگرانی در خطبه‌هایش موج می‌زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد با حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در باره موضوعات مختلف سیاسی مصاحبه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - روند رو به افزایش شیوع کرونا در اغلب مناطق کشور از جمله استان اردبیل وضعیت بغرنج و رو به بحرانی را برای بخش بهداشت و درمان اعم از نیروی انسانی و نیز تجهیزات و فضای درمانی ایجاد کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین رئیس‌جمهور اسلامی ایران کم‌تر از یک ماه در پاستور بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمتر از یک سال تا برگزاری انتخابات 1400 باقی مانده اما 2 جریان سیاسی کشور تاکنون برنامه‌ای برای چگونگی حضور در این ماراتن ارایه نکرده‌اند به نظر می‌رسد به منظور ایجاد انگیزه در مردم برای شرکت گسترده و پرشور در این انتخابات، احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی می‌بایست از هم اکنون نسبت به طراحی و مواضع سیاسی و اقتصادی کاندیداهای خود اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

محمود واعظی اخیرا در حالی مدعی شده است «عجله‌ای در مذاکرات نداشتیم زیرا اساس برجام بر بی‌اعتمادی به آمریکا بود» که حسن روحانی در جلسه هیئت دولت ادعای رئیس دفتر خود را نقض کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در 41 سال گذشته برخی چهره‌ها و جریانات سیاسی مسیر واحدی را طی نکرده اند و حتی در مواردی 180 درجه مواضعشان تغییر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ایران براساس مبانی و شاخص‌های دینی پایه‌گذاری شده و روحانیان به عنوان سخنگوی دین، نقش محوری و کلیدی در شکل‌گیری و صیانت از آن بر عهده داشته و دارند.

خبرگزاری تسنیم

تعدادی از نمایندگان مجلس یازدزهم شورای اسلامی از رویش همدلی عید قربان اعلام حمایت کردند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - آیت الله سید عبداله موسوی معلم از علما و روحانیان نامی شهرستان شوشتر روز شنبه دار فانی را وداع گفت.