سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هنوز اجماعی از جناح‌های سیاسی برای تعیین نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام نشده است اما رایزنی‌ها برای طرح نامزدی برخی فعالان سیاسی از هم اکنون مطرح می‌شود که می‌تواند در تعیین نامزد نهایی جریان‌های سیاسی تاثیرگذار باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سال‌های 60 و 61 از سیاه‌ترین سال‌های تاریخ انقلاب اسلامی است؛ سال‌های ترور.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی گفت: جامعه روحانیت و هیئات مذهبی بلافاصله بعد از فرمان مقام عظمای ولایت برای دستگیری از آسیب دیدگان و نیازمندان آبرومند کرونا وارد عمل شده و با شناسایی افراد آسیب دیده اقتصادی به آن ها کمک رسانی کرده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو مرکزیت حزب اتحاد ملت می‌گوید: این بار مانند سال 92 و 96 در انتخابات ریاست‌جمهوری، «روی هوا» ائتلاف نمی‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد قوچانی در گفتگو با روزنامه ایران و در پاسخ این سؤال که حمایت کارگزاران از لاریجانی در انتخابات 1400 چقدر صحت دارد؟ اظهار داشت: ما در کارگزاران در هیچ مصاحبه و سخنرانی صحبت از رئیس‌جمهوری آقای علی لاریجانی نکرده‌ایم. من در مصاحبه با نشریه مثلث گفتم انتخابات ریاست‌جمهوری برای ما ایده‌آل است که ما بتوانیم فردی مانند آقای جهانگیری یا آقای محسن هاشمی...

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران می‌گوید؛ انتخابات ایده‌آل ما این است که فردی مثل جهانگیری یا محسن هاشمی را نامزد ریاست جمهوری کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سردبیر روزنامه سازندگی گفت: در سطح تحلیل اساس اصلاح‌طلبی همین گفت‌وگو با حاکمیت و نمایندگی کردن مطالبات جامعه و پیشبردن آنها در این گفت‌وگو است. کاری که قرار است با روش‌های مسالمت‌آمیز و در طول زمان انجام شود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: اگرچه دوران جریان‌های سنتی در اصولگرایی سال‌هاست به‌سر آمده، اما به نظر می‌رسد مجلس یازدهم نقطه عطفی بر پایان قدرت آنها بود.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، به ایلنا گفت: در اثر گسترش تشکیلات شورای مرکزی از 25 نفر به حدود 70 نفر افزایش پیدا خواهد کرد و حلقه بسته‌ای که قبلا تحت عنوان شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بود، باز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت با اتخاذ سیاست‌های پولی و مالی متوازن و حساب‌شده مانع تولید فقر و محرومیت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو حزب موتلفه تاکید دارد طیف باسابقه و قدیمی اصولگرا در انتخابات پیش رو نه سهم خواهی کردند نه حذف شده اند.

خبرگزاری مهر

عضو جامعه روحانیت مبارز جدل‌های سیاسی، عدم وحدت و همدلی و سوداگری‌ها در عرصه اقتصاد را نوعی عقبگرد دانست و گفت: لازمه تحول در اقتصاد و فرهنگ، تحول در اخلاق عمومی جامعه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو حزب موتلفه تاکید دارد طیف باسابقه و قدیمی اصولگرا در انتخابات پیش رو نه سهم خواهی کردند نه حذف شده اند.

خبرگزاری میزان

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: آنچه جلوه دینی حادثه 15 خرداد را بیشتر نشان می‌دهد آن است که حمایتی از سوی روشنفکران آن دوران از این قیام مردمی انجام نگرفت، روشنفکرانی که معمولا به مخالفت با دین و آموزه‌های دینی مشهور بودند و با فریب، خود را به عنوان دغدغه‌مند مردم معرفی می‌کردند، این افراد هیچ دفاعی از این حرکت مردم نداشته و واکنشی از خود نشان ندادند،