سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی‌اکبر ناطق نوری، رئیس مجالس چهارم وپنجم در کتاب خاطرات خود که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شده است؛ به برخی از حوادث ابتدای انقلاب پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناطق نوری در خاطراتش می نویسد: در انتخابات ریاست جمهوری چالش جدی میان روحانیت ایجاد شد که آقای مروارید فوق‌العاده روی شهید بهشتی حساسیت داشت و در جلسه‌ی جامعه برضد حزب حرف زد. یک بار بین من و ایشان جدال شد.

خبرگزاری تسنیم

"ابتدا نمایندگان عضو فراکسیون حزب جمهوری اسلامی تمایل داشتند که مقام معظم رهبری ریاست مجلس را بپذیرد اما ایشان با استدلال و صحبت های خود نمایندگان را قانع کرد که آقای هاشمی رفسنجانی مناسب‌تر برای ریاست مجلس خواهد بود."

وب‌گاه خبر آنلاین

مجلس یازدهم از دقایقی پیش رسما آغاز شد تا پارلمان ساکنان جدید خود را برای 4 سال آینده بشناسند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانا

جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم تصریح کردند که برخلاف مراجع عظام تقلید، جمعی از شخصیت‌های حوزوی با گرایش‌های خاص سیاسی به تمجیدنامه‌نویسی‌های عجیب درباره علی لاریجانی رو آوردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای عنوان کردند: در حالی‌که مراجع عظام تقلید حفظهم‌الله به پاسخی کوتاه و مؤدبانه به نامه علی لاریجانی اکتفا نمودند و به رسم ادب تقدیری اجمالی از وی به عمل آوردند، جمعی از شخصیت‌های حوزوی با گرایش‌های خاص سیاسی به تمجیدنامه‌نویسی‌های عجیب رو آوردند؛ گویی نمی‌دانند که وضع مردم از نظر معیشتی چگونه است و...

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی صحبت از آرایش و معادلات پارلمانی زیر سقف هرمی بهارستان می‌شود معمای فراکسیون‌های سیاسی این مجلس یکی از همان علامت‌های سوالی است که شاید خیلی‌ها پاسخش را در تک فراکسیونی شدن آن بدانند اما این گمانه‌ها با حقیقت پنهان مجلس یازدهم چندان منطبق نیست.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - جانشین قرارگاه جهادی شفا و معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: باتوجه به لزوم پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا بخصوص در بازارچه های محلی، طرح توزیع یک میلیون ماسک و ارایه خدمات آموزشی به مردم جهت رعایت نکات بهداشتی در مناطق مختلف اهواز آغاز شد.

خبرگزاری دانا

چند تن از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری معتقدند نمایندگانی که در یازدهمین مجلس شورای اسلامی انتخاب شده اند و در مرکز قدرت می‌نشینند باید به فکر حل مشکلات مردم باشند و حل مشکلات طبقه ضعیف و فقیر جامعه را مورد توجه قرار دهند.

خبرگزاری میزان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه قدس مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است، گفت: مردم مظلوم فلسطین را باید با تظاهرات و راهپیمایی و هر راه ممکن دیگری مورد حمایت قرار دهیم.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی، دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا، امسال هم روز قدس به هر نحوی که دولت صلاح بداند گرامی داشته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره دیدار روز گذشته سیاسیون با رئیس جمهور گفت: بیشترین بحث در این جلسه اقتصادی بود؛ شرایط اقتصادی کشور، تحریم‌ها، تأثیراتی که کرونا گذاشته و تدابیری که دولت اندیشیده و پیشنهادهایی برای اینکه دولت انجام دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارز می گوید: آسیدمهدی طباطبایی در سیاست آگاهانه و با مشی اعتدالی اقدام می کرد و موضع گیری هایش با تکیه بر اطلاعات درست و موثق بود نه مواضعی هیجانی و لحظه ای.

وب‌گاه الف

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم ضمن انتقاد از تشکیل فراکسیون‌های قومی و قبیله ای برای یارگیری‌های سیاسی در آستانه تشکیل مجلس یازدهم گفت: باید شایسته سالاری معیار انتخاب هیئت رئیسه مجلس باشد.