سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

تقویم تاریخ در روزهای منتهی به اواسط خردادماه، تقویم مجلس است. مجالسی که تمام می‌شوند و مجالسی که بازگشایی می‌شوند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

رشت - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تأکید بر حرکت در مسیر اهل بیت (ع) و ولایت فقیه، گفت: گفتار و رفتار پاسداران باید در مسیر ولایت باشد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، جوانان را مخاطب اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: استفاده از تفکر دینی و انقلابی این قشر گره‌گشای مشکلات جامعه ما خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: قالیباف مناسب‌ترین فرد برای ریاست مجلس بود؛ او از آن کارکترهایی است که معادلات دیپلماتیک و ترتیبات حاکم بر نظام را به خوبی می‌شناسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسیدن از جماران به لواسان، ما را باید سخت غمگین کند که چرا با همه اصول جمارانی‌مان، به لواسان رسیدیم و باید از چه دوربرگردانی، دوباره خود را به ریشه جمارانی‌مان برگردانیم؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امروز در گام دوم انقلاب، مجلس یازدهم باید بتواند از تجارب دوره‌های پیشین مجلس در مسیر اصلاح امور و دستیابی به اهداف متعالی انقلاب و نظام اسلامی، نهایت بهره را ببرد. از این رو نمایندگان منتخب مجلس یازدهم به عنوان افراد قانون‌گذار باید با توجه به شرایط و اولویت‌ها و ضرورت‌های کشور وظایف خود را به درستی انجام داده و هم در بعد نظارت به خوبی به رسالت خویش عمل کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخاب رئیس و هیات رئیسه مجلس اصولگرایی یازدهم به نوعی به بسیاری از گمانه‌زنی‌ها درباره ائتلاف تندروهای جریان اصولگرایی مقابل قالیباف پایان داد و حالا می‌بینیم که میرسلیم و وزرای دولت احمدی‌نژاد سهمی ناچیز در هیات رئیسه مجلس یازدهم دارند.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - رییس حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور آخرین مهلت نام نویسی مردان در حوزه های علمیه این استان تا 31 خردادماه 1399 است.

خبرگزاری تسنیم

"حزب جمهوری اسلامی" که فراگیرترین حزب در تاریخ احزاب جمهوری اسلامی شناخته می‌شود، به دلیل غالب شدن چپ‌ها و تک‌روی آنان با موافقت امام خمینی تعطیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیروزی انقلاب اسلامی و شکست حکومت پهلوی موجب به وجود آمدن احزاب و گروه‌های متعدد و با سلیقه‌های بسیار متفاوت و متعارض در کشور شد. تا قبل از سال 1360 و تصویب قانون فعالیت احزاب، گروه‌های گوناگون، چون فرقان، نهضت آزادی، گروه‌هایی با گرایش مارکسیستی مثل مجاهدین خلق فعالیت داشتند. از سوی دیگر در این دوره گروه‌هایی همچون حزب جمهوری اسلامی، جامعه روحانیت...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دستگیری گودرزی به سختی صورت گرفت چرا که وقتی می‌خواستند اکبر گودرزی را بگیرند، او از داخل اتاق با یوزی پاسدارها را به رگبار بسته بود و نمی‌شد به طرف او رفت. تا اینکه کلاه سبزهای ارتش وارد عمل شدند.

خبرگزاری ایسنا

دستگیری گودرزی به سختی صورت گرفت چرا که وقتی می‌خواستند اکبر گودرزی را بگیرند، او از داخل اتاق با یوزی پاسدارها را به رگبار بسته بود و نمی‌شد به طرف او رفت. تا اینکه کلاه سبزهای ارتش وارد عمل شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخاب هیات رییسه پارلمان یازدهم با وجود طیف های کامروا و ناکام اصولگرا نشان از وحدتی دارد که از یک سو می‌تواند با کاستن از مشاجرات سیاسی، توجه نمایندگان را بر حل مشکلات کشور متمرکز کند و از سوی دیگر در صورت آلودگی به ویروس تک صدایی، در عرصه قانونگذاری آسیب‌رسان باشد.