سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو حزب موتلفه تاکید دارد طیف باسابقه و قدیمی اصولگرا در انتخابات پیش رو نه سهم خواهی کردند نه حذف شده اند.

خبرگزاری میزان

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: آنچه جلوه دینی حادثه 15 خرداد را بیشتر نشان می‌دهد آن است که حمایتی از سوی روشنفکران آن دوران از این قیام مردمی انجام نگرفت، روشنفکرانی که معمولا به مخالفت با دین و آموزه‌های دینی مشهور بودند و با فریب، خود را به عنوان دغدغه‌مند مردم معرفی می‌کردند، این افراد هیچ دفاعی از این حرکت مردم نداشته و واکنشی از خود نشان ندادند،

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - بی تردید قیام 15 خرداد سال 1342 را می‌توان نقطه آغازین تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست، قیامی که تبلور عدالت خواهی و استقلال طلبی یک ملت خسته از جور استعمارطلبان زمانه بود و سرآغاز فصلی نوین در انقلاب اسلامی و سرمنشا شکل گیری ایرانی آزاد و مستقل در سال 1357 شد.

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: تحول باید از خود ما و خانواده‌مان آغاز شود و بعد به دانشگاه و حوزه‌های علمیه برسد تا شاهد تحولی همه‌جانبه در کشور باشیم.

خبرگزاری دانا

کارشناسان سیاسی و امور بین‌الملل معتقد هستند حرکت امام خمینی (ره) در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی محور تحولات سیاسی در سراسر دنیا است و تاکنون رهبر انقلاب، امام خامنه‌ای با تمام قدرت راه امام راحل را ادامه داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: سید رضا اکرمی گفت‌: صبح 14 خرداد من و تعدادی از نماینده‌ها از حدود ساعت 6 به مجلس رسیدیم و پای رادیو منتظر پخش اخبار بودیم که آقای حیاتی با لحنی محزون خبر داغ بزرگ را به همه ایرانیان اعلام کرد.

وب‌گاه الف

امام جمعه موقت تهران گفت: از کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند می پرسیم با وجود سازش‌ها و مذاکرات آیا ذره ی از شیطنت‌های آمریکا کاسته شده است؟ کسی که دم از مذاکره بزند بر ضد خط امام و رهبری و جریان اصیل انقلاب حرکت می کند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه ای به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: اگرچه 14 خرداد همواره به‌عنوان رخداد غم انگیز در تاریخ کشور اسلامی باقی خواهد ماند اما، مردم بصیر و انقلابی ایران راه رهبر فقیدشان را با قدرت و اراده آهنین ادامه می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - امام‌جمعه موقت تهران، سخن گفتن از مذاکره را بر خلاف خط امام و رهبری دانست.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه ویروس کرونا مرموز، پیچیده و خطرناک تر شده است گفت: عادی سازی این بیماری زنگ خطری است که باید جدی گرفته شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در بسته خبری «امروز در عالم سیاست چه خبر بود» به اخبار مهم سیزدهمین روز خرداد در حوزه سیاسی می‌پردازیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به تعبیر برخی مجلس دهم نظاره گر بود نه اینکه نظارت کننده باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: برای اولین بار در ادوار تاریخ مجلس بعد از انقلاب اسلامی بود که 5-6 نفر برای تصدی ریاست مجلس، شال و کلاه کردند و به صحنه رقابت آمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تقویم تاریخ در روزهای منتهی به اواسط خردادماه، تقویم مجلس است. مجالسی که تمام می‌شوند و مجالسی که بازگشایی می‌شوند.