سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه فرارو

سعید قاسمی از سران انصار حزب‌الله، مسئولیت ایجاد اغتشاش در سخنرانی ناطق‌نوری در مشهد را پذیرفت و بعد هم در گفتگو با سایت شبکه خبری ایران، اظهارات تندی را علیه رئیس وقت دفتر بازرسی رهبری بر زبان آورد. او در این گفتگو با طرح این پرسش که «ناطق‌نوری در گرماگرم جبهه و جنگ کجا بود؟»، خطاب به او گفته بود: «آقای ناطق‌نوری! این گوی و این میدان. ویلا و اسبت را کنار بگذار و مثل اول انقلاب که هیچ...

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت‌: پایین آمدن رأی مردم در اسفند 98 نوعی واکنش به عملکرد دولت فعلی و مجلس قبلی بود. البته شاید عوامل دیگری هم باعث شد مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم پایین بیاید.

خبرگزاری دانا

غلامحسین حقانی گفت: امام محله ها و امام روستاها، رویکرد جدید سازمان تبلیغات است. چرا که اعتقاد داریم مساجد پایگاه اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند و امام جماعت می تواند در فضای اجتماعی محله اثرگذار باشد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان به ابعاد شخصیتی شهید بهشتی در حوزه‌های مختلف پرداخت و گفت: تبیین افکار و اندیشه های این شهید مظلوم برای جامعه و بخصوص نسل کنونی راهگشا و راهنماست.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - عضو جامعه روحانیت گفت: حضرت امام جعفر صادق (ع)، اسلام ناب محمدی (ص) را احیا کرد و موجب زدودن تحریف‌ها در تاریخ مسلمین و تشیع شد.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله سید «حسین آیت‌اللهی» معروف به «حسین آقا»، فرزند آیت‌الله العظمی سید عبدالمحمد موسوی، متولد 1310 جهرم و دارای تحصیلات حوزوی در شیراز و قم است.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اشاعه سیره امام صادق (ع) و مجاهدت‌های آن امام همام بهترین الگو برای حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت است.

خبرگزاری دانا

جمعی از طلاب و روحانیون در نامه‌ای با بیش از 10 هزار امضاء تقاضای دیدار با رهبر معظم انقلاب را مطرح کردند.

خبرگزاری تسنیم

نویسنده در «ملداش» پی روایت و نمایش بعدی مهم و اساسی در میان روحانیت است و به اثرگذاری عمیق و مهم آن در میان عامه مردم اشاره می‌کند؛ یعنی روحانیونی که به نقاط دور افتاده می‌روند و ارتباط چهره به چهره با مردمانش دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لابی‌های محسوس و نامحسوسی برای مطرح کردن حضور برخی چهره‌ها با وجود فاصله زمانی قابل توجه تا آغاز انتخابات ریاست‌جمهوری در عرصه رسانه‌ها صورت می‌گیرد که می‌تواند ناخواسته فرد یا افرادی را وارد عرصه این رقابت کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: سید رضا اکرمی گفت‌: سید حسن خمینی در سال 94 برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام آمادگی کرد که متاسفانه راه را برای ایشان باز نکردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درست در سومین سالگرد انتخابات ریاست جمهوری در سال 1396 سه رقیب آن انتخابات که به پیروزی مجدد حسن روحانی انجامید، برای اولین بار در جایگاه سران سه قوه و در قالب جلسه شورای عالی امنیت ملی کنار هم نشستند و ناخواسته این تصویر، مناظر‌ه‌های تلویزیونی را به یاد آورد خصوصا حملات متقابل روحانی و قالیباف و اصطلاحاتی چون «لوله کردن» و «96درصد / 4 درصد» را.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است در آینده نزدیک شاهد استقرار یک دولت جوان انقلابی و حزب‌اللهی خواهیم بود.

وب‌گاه عصر ایران

درست در سومین سالگرد انتخابات ریاست جمهوری در سال 1396 سه رقیب آن انتخابات که به پیروزی مجدد حسن روحانی انجامید، برای اولین بار در جایگاه سران سه قوه و در قالب جلسه شورای عالی امنیت ملی کنار هم نشستند و ناخواسته این تصویر مناظر‌ه‌های تلویزیونی را به یاد آورد خصوصا حملات متقابل روحانی و قالیباف را...