شنبه 7 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای فرهیختگان ارگان دانشگاه آزاد از سخنرانی یکی از روحانیون تندرو به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره احتمال حضور و ارائه لیست انتخاباتی از سوی سیدحسن خمینی توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از تفاهم جامعتین برای ارائه لیست مشترک در انتخابات مجلس خبرگان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد که بر اساس تفاهم صورت گرفته، این تشکل به همراه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری، لیست مشترک خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در گزارشی با مروری به کارنامه جامعه اسلامی مهندسین که همواره نقش پررنگی میان اصولگرایان دارد نوشت بیش از آنکه جامعه اسلامی مهندسین تاثیرگذار باشد، محمدرضا باهنر، دبیرکل آن نقش‌آفرین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منچهر متکی، تصریح می‌کند: دولت رئیسی در اتاق های فکر به دنبال راهکاری برای مهار تورم باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بخشی از جامعه ی ما اصلاح طلبی را می‌پسندند بخشی اصول گرایی را می‌پسندند و بخشی هیچ یک از این دوتا را نمی‌پسندنداصطلاحا به این گونه افراد قشر خاکستری میگویند و آنها در موقعیت مختلف تصمیم خود را میگیرند این موضوع نشان دهنده ی این است که ما باید به مردم اعتماد نماییم ما چنگ در چهره ی مردممان نیاندازیم

خبرگزاری تسنیم

17 شهریور ماه به نام "جمعه سیاه" شناخته می‌شود؛ روزی مهم در تاریخ انقلاب که رژیم پهلوی را در سراشیبی سقوط قرار داد. فیلم‌های مستند روایتگر اتقاقات آن روز شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

در نادرستی ادعای چند هزار شهید در 17 شهریور می توان به سخن خود امام خمینی استناد کرد که در روایت خود از ماجراهای انقلاب در دهم مهر 1358 و در دیدار با اعضای دولت موقت بر «کم ضایعه» بودن انقلاب تاکید دارند. با احترام به 100 شهید 17 شهریور 1357 می‌توان با قاطعیت گفت شمار شهیدان 17 شهریور همان عدد رسمی است نه 4 هزار نفری که در افواه پیچید و میشل فوکو هم آن را نقل کرد و نام و تعداد دقیق...

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ کشتار بیرحمانه مردم تهران در روز 17 شهریور معنای واقعی روز‌هایی است که می‌توان تجلی واقعی رژیم فاسد و جنایتکار را به چشم دید. حکومتی که سعی می‌کرد با فریبکاری از خود چهر‌های صلح‌دوست، آزادیخواه و مخالف با فاسد نشان دهد. ریشه خروش مردم ایران در 17 شهریور ماه 1357 را باید در ماه‌ها قبل از آن جستجو کرد. پس از شهادت فرزند امام خمینی (ره) حجت الاسلام سید مصطفی...

خبرگزاری تسنیم

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به اینکه وقف یکی از موضوعات اصلی اسلام محسوب می شود، گفت: وقف برای عزاداری امام حسین (ع) از وقف های ماندگار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در توضیح سوءاستفاده برخی از عنوان استادی دانشگاه، پرسید: با فردی که در محیط علمی مقابل ارزشها و انقلاب ایستاده و پا روی خون شهدا گذاشته، چه برخوردی باید کرد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت گفت: ما در جریان‌های سیاسی بخشی را به عنوان نگاه افراطی و تند داریم که دیدگاه خودشان را دارند. اما از نظر من و سلیقه مردم، جریان تندرو در بین آنان طرفداری ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال سیاسی اصولگرا با طرح این ادعا که رئیسی توسط جبهه پایداری اداره می‌شود و نقشی در اداره کشور ندارد به ایلنا گفت برای باز شدن فضای سیاسی و مشکلات جامعه واقعا فردی را به جز رهبری مؤثر نمی‌دانم که بتواند قفل‌های بسته سیاست و اقتصاد را باز کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: شش ماه تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، موتلفه اسلامی چه جایگاهی در سپهر سیاسی ایران دارد؟ وضعیت فعلی موتلفه در بین جریان‌های اصولگرا چه حکایتی از وزن سیاسی و انتخاباتی آنها دارد؟