یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: تجربه نشان داده که قالیباف انتخابات مجلس را از بهار آغاز می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرخط دستور به رسانه‌های قالیباف این است که بدون هیچ پرده‌پوشی باید به جریان اصلاحات و شخص سیدمحمد خاتمی حمله کنید. این دستورالعمل در روزهای اخیر و پس از مواضع اخیر سیدمحمد خاتمی در مورد «خودبراندازی» درحال اجرا شدن است و در ماه‌های آینده نیز دنبال خواهد شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تجربه نشان داده که قالیباف انتخابات مجلس را از بهار آغاز می‌کند. چهار سال قبل در بهار 98 با احمدی‌نژاد دیداری مخفیانه داشت و این بهار با اصولگرایان سنتی افطار کرد. با همین سابقه چرخش اخیر رسانه‌های قالیباف در نزدیک کردن لاریجانی به اصولگرایان را می‌توان تمایل قالیباف به نزدیکی با لاریجانی تحلیل و ارزیابی کرد. همان‌ها که تا ماه پیش تلاش می‌کردند علی لاریجانی، حسن روحانی و خاتمی را در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گزارشی به درگیری‌های درونی جریان اصولگرا پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن در گزارشی به پشت پرده حملات اخیر رسانه های نزدیک به قالیباف به رئیس دولت اصلاحات پرداخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فضائلی گفت: در دوران ریاست جمهوری آقای هاشمی، آقا به آقای خوئینی‌ها و آقای خاتمی گفته بودند که اگر جریان شما نبود، من امروز چنین جریانی را ایجاد می‌کردم تا بین نگاه آقای هاشمی و شما تعادل برقرار شود.

وب‌گاه عصر ایران

بادامچیان: این دوره طبعا ما با یک انتخابات پرماجرا و پرهیجان روبه‌رو خواهیم شد. تحلیل من که از اول پیروزی انقلاب در صحنه انتخابات همه‌جا حضور داشتم چه از طرف حزب جمهوری اسلامی و چه از طرف حزب مؤتلفه اسلامی، چه در انتخابات خبرگان که مسئولیت مستقیم داشتم و چه در انتخابات‌ها و ارتباط کامل با فراکسیون حزب جمهوری اسلامی در مجلس و امروز با فراکسیون مؤتلفه اسلامی در مجلس؛ مجموع نظر من این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روایت ماجرای خبر دروغ نایب رهبری هاشمی شاهرودی و واکنش هاشمی رفسنجانی را در خاطرات او بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق امام جمعه جنجالی مشهد لو رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت انتخاب در مطلبی مروری برخاطرات مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در 2 شهریور 1379 داشته است.

خبرگزاری مهر

در قم مجدداً با نام مستعار و با ظاهری دیگر، اتاقی اجاره کرد و مشغول فعالیت شد و با گروه‌های مبارز مسلمان به برقراری ارتباط پرداخت و برای آنها پول و اسلحه و مهمات و امکانات فراهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور درباره پیش‌ثبت‌نام چهره‌های سیاسی در انتخابات گفت: چهره‌بودن یا نبودن کاندیداها به ارزش‌گذاری منجر می‌شود و ما نمی‌خواهیم این اقدام را انجام دهیم اما باید بگویم که از همه طیف‌های فکری در انتخابات پیش‌ثبت‌نام کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتخابات مجلس دوازدهم برای علی لاریجانی بسیار مهم است؛ تا جایی که همه نیروهایش را فراخوانده است و خود ورود مستقیم به انتخابات نخواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اصولگرای خراسان، در تحلیلی انتخاباتی نحوه حضور و نقش آفرینی لاریجانی در انتخابات مجلس 1402 را مورد بررسی قرار داده است.