شنبه 7 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: شش ماه تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، موتلفه اسلامی چه جایگاهی در سپهر سیاسی ایران دارد؟ وضعیت فعلی موتلفه در بین جریان‌های اصولگرا چه حکایتی از وزن سیاسی و انتخاباتی آنها دارد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

در آستانه سالگرد اغتشاشات 1401 اظهارات و کنش های رادیکال جریان اصلاحات به سوی فرم دادن سیاسی آشوب‌ها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن در گزارشی به مواضع انتقادی صریح علی لاریجانی و محمدرضا باهنر پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین پیام مهدی کروبی را منتشر کرده که در آن از ضرورت تغییر سخن گفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری قدیمی از صادق لاریجانی و محمدجواد لاریجانی منتشر شده که مربوط به دوران جوانی آن ها است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص گفت: در پی حوادث سال گذشته بخش مهمی از ذخایر کشور به خارج منتقل شد و جمع زیادی از نخبگان مهاجرت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص گفت: در پی حوادث سال گذشته بخش مهمی از ذخایر کشور به خارج منتقل شد و جمع زیادی از نخبگان مهاجرت کردند.

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مدعیان امروز از انقلاب، تماشاچی نبوده‌اند و باید پاسخگوی دوران مدیریت خویش باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگو و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به برخی اظهار نظر‌ها و تحرکات بعضی از سیاسیون که این روز‌ها و در آستانه سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته مواضعی تند و تحریک کننده مطرح می‌سازند، گفت: اغتشاشات سال گذشته بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی ملت ایران تاثیرات منفی زیادی گذاشت البته دشمنان این اغتشاشات را...

خبرگزاری تسنیم

همزمان با ایام شهادت شهید محمدعلی رجایی، کتاب «بادیه فروش» که برگ‌هایی از زندگی این شهید عزیز است، به همت نشر شهید کاظمی روانه بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مدعیان امروز از انقلاب تماشاچی نبوده‌اند که با نظام و انقلاب طلبکارانه سخن می‌گویند اینها به جای مطالبه‌گری باید پاسخگوی دوران مدیریت خود باشند.

خبرگزاری مهر

کتاب «بادیه فروش» با مصاحبه غلامعلی رجایی و بازنویسی مجید قاسم توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: تجربه نشان داده که قالیباف انتخابات مجلس را از بهار آغاز می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرخط دستور به رسانه‌های قالیباف این است که بدون هیچ پرده‌پوشی باید به جریان اصلاحات و شخص سیدمحمد خاتمی حمله کنید. این دستورالعمل در روزهای اخیر و پس از مواضع اخیر سیدمحمد خاتمی در مورد «خودبراندازی» درحال اجرا شدن است و در ماه‌های آینده نیز دنبال خواهد شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تجربه نشان داده که قالیباف انتخابات مجلس را از بهار آغاز می‌کند. چهار سال قبل در بهار 98 با احمدی‌نژاد دیداری مخفیانه داشت و این بهار با اصولگرایان سنتی افطار کرد. با همین سابقه چرخش اخیر رسانه‌های قالیباف در نزدیک کردن لاریجانی به اصولگرایان را می‌توان تمایل قالیباف به نزدیکی با لاریجانی تحلیل و ارزیابی کرد. همان‌ها که تا ماه پیش تلاش می‌کردند علی لاریجانی، حسن روحانی و خاتمی را در...