یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از پایان مجلس دهم به نظر رسید که لاریجانی دیگر نمی‌خواهد ادامه کار سیاسی‌اش را در مجلس دنبال کند. او در انتخابات مجلس یازدهم نامزد نشد تا حدس‌ها و گمان‌ها به سمت میل او برای ریاست‌جمهوری برود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امتداد نوشت: عباس سلیمی‌نمین تحلیلگر سیاسی اصولگرا معتقد است دوره فعالیت سیاسی حزب موتلفه اسلامی گذشته است.

وب‌گاه عصر ایران

سید کاظم موسوی امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اظهار کرد: کیفرخواست متهم اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) هفته بعد صادر خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضارب آمر به معروف در نارنجستان شیراز به تبعید، شلاق و جریمه سنگین محکوم شد

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه شرق نوشت: رئیس کل دادگستری فارس از صدور حکم برای ضارب آمربه‌معروف در نارنجستان شیراز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل دادگستری فارس گفت: سه رأی در خصوص حادثه نارنجستان قوام از جمله تبعید، شلاق و جریمه سنگین صادر شده است، در خصوص امر به معروف بسیار جدی برخورد می‌کنیم تا کسی جرأت پیدا نکند همچنین کاری انجام دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعداد مظنونان حمله تروریستی شاهچراغ که در اوایل هفته رخ داد به 20 نفر رسید.

خبرگزاری مهر

شیراز - رئیس کل دادگستری فارس گفت: 20 مظنون در پی حادثه تروریستی شاه چراغ دستگیر شده اند، در واقع هرکس که کوچک‌ترین نقشی در این رابطه داشته، در استان و خارج استان دستگیر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه تروریست حرم شاهچراغ 25 ساله و اهل تاجیکستان گفت: هرکسی که کوچکترین نقشی در رابطه با حادثه حرم داشته را دستگیر کرده ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

صف آرایی جریان خالص ساز تمامیت خواه در برابر جناح راست و چپ اصولگراها به بهره برداری از جنبش مهساامینی برای تصفیه حساب و حذف نخبگان جریان رقیب تبدیل شده است. در این میان، دو جریان سیاسی به دنبال پیروی از مدل دولت مطلقه رضاخانی و احیای نظام سیاسی «تمامیت خواه دینی» یا «اقتدارگرایی نظامی» هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه دشمنان ما همواره مترصد ضربه زدن به ما هستند، تأکید کرد: دشمنان نمی‌توانند امنیت، دستاوردها و پیشرفت‌های ما را تحمل کنند. در این راستا، شاهد این عملیات‌ها علیه ملت خود بوده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصطفی پور محمدی دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارزدر برنامه صف اول درباره اهمیت گفت‌وگوهای انتخاباتی نکاتی را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: مشارکت پایین در انتخابات مجلس به ضرر همه است و کسی از پایین بودن مشارکت سود نخواهد برد. همه باید سعی کنند که مشارکت بالا رود و اگر مشارکت بالا رود همه برنده هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه قدس در سرمقاله امروز به انتقاد از «پدرخوانده‌»‌های جریان اصولگرا پرداخت و نوشت: متأسفانه برخی ازافراد در زمان برگزاری انتخابات یک شرکت سهامی ایجاد می‌کنند و نزدیکان و یا هر شخص را که نزدیک به افکار و فکر خود باشند، در آن سهیم می‌کنند. این رفتارها به‌شدت زننده و موجب دلسردی افراد دلسوز انقلابی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی آنلاین نوشت: برایشان اهمیت ندارد که نتیجه اقداماتشان چه بازخوردی در افکار عمومی دارد. برای رسیدن خود وهمفکرانشان به مجلس از هر روشی استفاده می‌کنند. نمونه آخر آن اقدام اخیر صداوسیما بود. 20 مرداد، در جریان یک مسابقه تلویزیونی از شبکه افق سیما سوال عجیبی درباره فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح شد که کاربران شبکه‌های اجتماعی را به واکنش واداشت.