یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند در کشور نباید رقابت سیاسی باشد، گفت: امام (ره) رقابت سیاسی در درون نظام را کاملاً به رسمیت شناخت و قبول کرد. برخلاف نظر بعضی دوستان که فکر نظام را باید یک‌دست کرد و رقابت سیاسی نباید باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرآنلاین در گزارشی به بررسی وضعیت روسای جمهور قبل و بعد از انقلاب اسلامی1357 پرداخته و بررسی کرده ابوالحسن بنی صدر، محمدعلی رجایی، آیت الله خامنه ای، هاشمی رفسنجانی، محمدخاتمی، محمود احمدی نژاد، حسن روحانی و ابراهیم رئیسی هر یک قبل و بعد از انقلاب از چه سابقه ای برخوردارند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک فعال سیاسی با بیان اینکه تصمیمات سیاسی خارج از کشور به حال مردم مفید نخواهد بود، گفت: راهکار برون رفت از شرایط فعلی کشور، تصمیم‌گیری در داخل و با حضور اکثریت مردم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از ورود هواپیمای امام خمینی (ره) به ایران، ایشان سخنرانی مهمی را در بهشت زهرا انجام می دهند. در این سخنرانی گروهی از انقلابیون که بعدها به اعضای کمیته استقبال از امام مشهور شدند، در تصاویر سخنرانی ایشان دیده می شوند. آنان کجا هستند و سرنوشت شان چه شد؟

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: عمل به فرامین رهبری و تبعیت از رهنمودهای ایشان رمز غلبه بر توطئه دشمن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محمدعلی ابطحی در رُمان «گذر خان» می‌خواسته با بیان پروتکل‌های جامعه روحانیت پیش از انقلاب، مسیر رشد روحانیت را برای مخاطبان تشریح کند. در جاهایی از این اثر از طنز استفاده می‌کند که خودش می‌گوید می‌خواسته جامعه مخاطبان رمان را از دایره طلبه حوزه‌ها بیرون ببرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدعلی ابطحی گفت: زندگی من به دو بخش تقسیم شده؛ قبل از 88 و بعد از آن. بعد از سال 1388 در دوران بحرانی قرار گرفتم. پیش تراپیست می‌رفتم. یکی از اتفاقات خوبی که به من توصیه شد و خودم هم پذیرفتم، این بود که خودم را به فیلم و رمان ببندم. کاری هم نداشتم، در آن زمان کسی هم با ما کاری نداشت، شروع کردم به خواندن رمان.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابطحی بیان کرد: کتاب اولم مجوز نگرفت. وزیر ارشاد وقت که خود اهل کتاب بود، رمان را خواند و گفت درباره بحث 88 هرچه که باشد، ما مجوز نمی‌دهیم. با این‌که رمان خاکستری بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر میراث فرهنگی در واکنش به حملات اخیر اصولگرایان به او نوشت: منت گذاشتن برای پست وزارت و حضور در دولت، برای کسی که بار‌ها این واحد را پاس کرده، به صواب نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه با حضور 850 نفر از مداحان، شاعران، سخنرانان مذهبی و مسئولان هیأت‌های مذهبی و نهادهای هیأتی در مشهد آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دانش آموزان تهرانی علیه نشریه فرانسوی شارلی ابدو که به مقام معظم رهبری اهانت کرده بود، مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: گذر سال‌ها هر آنچه را در فرهنگ سیاسی ما تغییر داده باشد، ارتباط و تلاش روسای‌جمهور برای جلب حمایت مراجع تقلید را تغییر نداده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گذر سال‌ها هر آنچه را در فرهنگ سیاسی ما تغییر داده باشد، ارتباط و تلاش روسای‌جمهور برای جلب حمایت مراجع تقلید را تغییر نداده است.

وب‌گاه عصر ایران

جمعی از مسئولان، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی، را واکنشی کینه‌توزانه، عجولانه و از سر استیصال در پاسخ به ناکامی‌های پی در پی دشمنان دانستند.‌