یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با دولت و همچنین اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی فرمودند ساختار فرهنگی کشور نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد. ما مشکل داریم در ساختار فرهنگی کشور؛ و یک حرکت انقلابی لازم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: ما مشکل داریم در ساختار فرهنگی کشور؛ و یک حرکت انقلابی لازم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ما نیازمند تجدید نظر در مدل مدیریت و دست یابی به یک مدل قابل قبول، مشترک، باور پذیر، رضایت بخش در جامعه هستیم. چراکه با صِرف سیاست گذاریهای کلی و استفاده از ابزارهای گذشته وصول به مطلوب امکان پذیر نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: امام جمعه موقت اصفهان گفت: خارج کردن واسطه‌های دلالی و برخورد جدی با اخلال‌گران بازار ارز و نظام اقتصادی از وظایف دولت و حکومت است و باید اقتصاد ایران از دلارزدگی خارج شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صف منتقدان دولت رئیسی روز به روز بلندتر می شود، گرانی ها و آشفتگی در بازارها فضا را برای نقد دولت سیزدهم فراهم کرده و حتی برخی حامیان دیروز دولت این روزها در صف منتقدان قرار گرفته اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین و علمای بلاد که با حضور شخصیت‌های مختلف حوزوی و علما و روحانیون استان‌های تهران، البرز و سمنان در مجمتع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد، یاد و خاطره اعضای فقید جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز را گرامی داشت. وی با حساس خواندن شرایط و موقعیت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه طراحی اغتشاشات با هدف مقابله با اقتدار جمهوری اسلامی بوده است، گفت: ما از توان و اقتدار فرهنگی و سیاسی بالایی برخوردار هستیم، در کشور ما مردم‌سالاری وجود دارد و میزان مشارکت در عرصه‌های مختلف نشان دهنده پویایی، تحرک و زنده بودن جامعه ایران است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه اغتشاشات با هدف مقابله با اقتدار جمهوری اسلامی طراحی شده بوده گفت: از اقتدار فرهنگی و سیاسی بالایی برخورداریم و میزان مشارکت‌های مردم در عرصه‌های مختلف نشان دهنده پویایی، تحرک و زنده بودن جامعه ایرانی است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: ما از توان و اقتدار فرهنگی و سیاسی بالایی برخوردار هستیم، و مردم سالاری در کشور ما وجود دارد؛ میزان مشارکت‌ها در عرصه‌های مختلف نشان دهنده پویایی، تحرک و زنده بودن جامعه ایرانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید در مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه اعتماد اخیراً به قلم عباس عبدی (متهم پرونده جعل نظرسنجی و فروش اطلاعات به بیگانگان در دو دهه قبل) به دولت طعنه زده و نوشته بود که حل مسائل در سطح این دولت نیست. نوشته روزنامه اعتماد، با نقد یکی از نویسندگان کیهان در فضای مجازی مواجه شد: فقط وقاحت نیست. غربگرایان مأموریت دارند بر مبنای نتایج مدیریت خود، به دولت مستقر حمله کنند. عبدی که می‌گوید...

وب‌گاه مشرق نیوز

نویسنده روزنامه اعتماد همچنان از پاسخگویی در این باره که چرا سال گذشته درباره ماجرای ارز 4200 تومانی نوشت «دو پوست موز زیرپای دولت (رئیسی) است»، طفره می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی در یادداشتی که در روزنامه اعتماد منتشر شد به حمله‌های روزنامه کیهان نسبت به خود پاسخ داد. او نوشت. عبدی نوشت: این نوع حمله به نوشته‌های امثال من فقط نشان می‌دهد که شما هم عصبانی هستید، فقط می‌خواهید کسی را پیدا کنید و عصبانیت خود را روی او خالی کنید.

خبرگزاری مهر

پس از توهین‌های بی‌شرمانه نشریه شارلی ابدو این‌بار روزنامه دولتی آذربایجان در باکو در 15 بهمن ضمن انتشار کاریکاتورهایی به توهین‌های بی سابقه به اسلام، ایران و مقام ولایت پرداخت.