یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدرضا اکرمی گفت: کار امام جمعه پلمب نیست بلکه تنها می‌تواند تذکر دهد. اقدام قانونی باید توسط قوه قضائیه، قوه مجریه و امثالهم انجام شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: کار امام جمعه پلمب نیست بلکه تنها می‌تواند تذکر دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکرمی گفت: بنابراین امام جمعه می‌تواند از طریق تذکر و نه دستور به موارد مذکور ورود پیدا کند. در مجموع همانطور که قرآن و نهج‌البلاغه کتاب تذکر هستند همه خطبه‌ها جنبه تذکری دارند و امام جمعه می‌تواند این موارد را مطرح کند که نمازگزاران در جریان قرار بگیرند و برای رفع مشکل اقدام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به ضعف درون تشکیلاتی دولت گفت: این واقعیت ها بر کسی پوشیده نیست که یک وزیر وقتی صحبت می کند 30 درصد قیمت کالاها گران می شود. آقای وزیر می توانی صحبت نکنی و بگذارید مردم کار خودشان را بکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ضیافت افطار رییس مجلس با حضور اسلاف او هر چند یک صندلی خالی و یک قاب خالی جلب توجه می‌کرد اما اُفت جایگاه نهاد رسمی قانون گذاری هم قابل اشاره است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: در این بین 135 نفر از نمایندگان مجلس هم به بنیانگذار انقلاب درباره این موضوع نامه نوشتند و خواهان ارشاد شدند. این نمایندگان «آقایان زواره‌ای، میرسلیم، عسگراولادی و ولایتی (خاطره مریم بهروزی، ماهنامه نسیم بیدار)» را به‌عنوان گزینه‌های پیشنهادی نخست‌وزیری نیز مطرح کردند. امام در پاسخ به این‌ها در مهرماه 1364 چنین گفتند: «... آقای مهندس موسوی را شخص متدین و متعهد و در وضع...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اصلاح قوانین عربستان به دستور محمدبن سلمان، ولیعهد سعودی، از این پس زنان در این کشور حق حجاب اختیاری دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه فردیس گفت: بی‌حجابی در شرایط کنونی علاوه براینکه خلاف شرع و حرام شرعی است، حرام سیاسی و دهن کجی به نظام اسلامی است؛ نافرمانی مدنی وهمکاری عملی با دشمنان اسلام است که به خشکاندن تمدن اسلامی دل بسته اند. بنابراین کشف حجاب به منزله دشمنی با نظام اسلامی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وفق تبصره ماده 5 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، فضای داخل خودرو، حریم شخصی محسوب نمی‌شود و فضایی در مَرئی و منظر عموم مردم است و طبق ماده 45 قانون آیین دادرسی کیفری، جرم مشهود تعریف و تبیین شده و وظایف و اختیارات ظابطان مقرر گردیده است. کشف حجاب، جرم مشهود است و ضابطان موظف به ورود مستقیم در جهت مقابله با مجرم و اسباب جرم می‌باشند

وب‌گاه عرشه آنلاین

فلاحت پیشه گفت: هرچند موضوع حجاب یک موضوع قابل بحث در کشور است ولی الآن بیش از حجاب برخی مشکلات دیگر نظیر حملات به برخی مدارس مهم است، در جایی که هنوز قانون حجاب در کشور وجود ندارد چگونه فرمانده انتظامی کشور اعلام می‌کند که با بی‌حجابی برخورد صورت بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارز امیدوار است در طول چند ماه آینده، دولت تورم را مهار کند که میزان مشارکت در انتخابات چندین برابر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است که رقابت انتخابات این دوره، هم دو جناحی، و هم درون جناحی است.

خبرگزاری مهر

عضو کمیته تشکیلات مجمع روحانیت مبارز گفت: قوای 3 گانه نقش مؤثری در امید بخشی به مردم دارند زیرا هر چقدر امید در دل مردم زنده‌تر شود، مشارکت در انتخابات بیشتر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

همایش کمیته ورزشکاران شورای وحدت کشور با شرکت بیش از 800 نفر از جامعه ورزش کشور و با حضور منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده‌بان ایران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور گفت: دشمنان به یارانشان میگویند که گوش نکنید بحث نکنید و در جهت مقابل خواست نظام برهنه شوید، اگر نمی توانید کامل برهنه شوید بخشی از بدن را برهنه کنید اگر باز نمی توانید تن نازی و فریبندگی کنید و یا گروه شوید و تظاهر به بی حجابی کنید و یا حداقل روسری ها را بردارید.