یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شش بار انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه برگزار شده است و اصولگرایان در بیشتر این انتخابات‌ها پیروز شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز گفت: با آقای علی‌اکبر صالحی معاون پیشین رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران همسفر عراق بودم وی به من گفت من و آقای عراقچی نزد آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری رفتیم و گفتیم که کار قرارداد جدید برجام تمام شده اجازه بدهید ما آن را امضا کنیم اگر نتیجه آن بد شد بگویید دولت قبلی انجام داده و اگر نتیجه آن خوب شد بگویید ما انجام دادیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: 1401 سالی پر نشاط و پر تحرک برای سازمان انرژی اتمی بودبه طوری که بیش از 150 دستاورد دانشی، پژوهشی و فناورانه در آن ثبت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون «جهت اطلاع» خود ادعای بلومبرگ درباره عقب‌نشینی برجامی دولت رئیسی را بازتاب داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد زید آبادی نوشت، رئیس سازمان انرژی اتمی که به ایران آمد مشخص شد که چه اقدامی انجام دادیم که وی قانع شد؛ آن زمان [در دولت قبل] ریختند در خیابان جلوی موافقنامه ها را گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: کارشناسی مسائل سیاسی گفت: من باور دارم برجام هم در سطح دولت وزارت خارجه نیست و اگر در زمان دولت آقای روحانی برجام از سوی وزارت خارجه پیگیری می‌شد به این دلیل بود که فردی چون آقای ظریف که چهره‌ای بین‌المللی دارد، مسئولیت داشت اما اکنون که از این چنین نعمتی بی‌بهره‌ایم توقع درستی است که پرونده برجام به شورای عالی امنیت ملی برود.

وب‌گاه خبر آنلاین

از قضا در شرایط حاضر، نزدیکی به دولت نتانیاهو صبغه ضدآمریکایی‌تری نسبت به نزدیکی به عربستان دارد. پس اگر صرفِ «ضدآمریکایی» بودن یک عمل ملاک درستی آن در سیاست خارجی باشد، پس چرا با دولت نتانیاهو نه؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

آستان بهارستان نوشت: حجت الاسلام ابوالحسن نواب، معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز در نشست خبری دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: دیپلماسی در دولت رئیسی رنگ و بوی جدیدی نگرفته و هم اکنون برای گسترش ارتباطات بیشتر، به کشورهای خارجی باج بیشتری می دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احمد علم‌الهدی گفت: فضای کلی حوزه‌های علمیه باید به گونه‌ای باشد که طلبه برای خدمتگزاری در رکاب امام زمان (عج) تربیت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیج جامعه روحانیت باید بتواند با استفاده از جسارت ذاتی طلاب در مقابل دگر اندیشی‌های انحرافی ایستادگی کند و هدایتگر بینش‌های انقلابی در مسیر دفاع از ارزش‌ها باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: امام جمعه مشهد گفت: بسیج جامعه روحانیت باید بتواند با استفاده از جسارت ذاتی طلاب در مقابل دگر اندیشی‌های انحرافی ایستادگی کند و هدایتگر بینش‌های انقلابی در مسیر دفاع از ارزش‌ها باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه مشهد گفت: ب امروزه جامعه بشری در شرایطی قرار دارد که فضای فکری آن به‌شدت آماده پذیرش ماهیت ظهور است. البته نمی‌توانیم برای نزدیک بودن یا نبودن ظهور، زمانی را تعیین کنیم و این امر فقط در اختیار حضرت حق و امام زمان (عج) است.

وب‌گاه عصر ایران

امروزه جامعه بشری در شرایطی قرار دارد که فضای فکری آن به‌شدت آماده پذیرش ماهیت ظهور است. البته نمی‌توانیم برای نزدیک بودن یا نبودن ظهور، زمانی را تعیین کنیم و این امر فقط در اختیار حضرت حق و امام زمان (عج) است.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نواندیشی‌های فاسد و دگراندیشی‌های انحرافی را شاخص‌ترین آسیب جریان روحانیت دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدیه در در پنجمین اجلاس کمیسیونهای تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان که با حضور طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه در مدرسه علمیه نواب مشهد برگزار شد، با اشاره به تحول فرهنگی که با پیدایش نسل جدید در هر جامعه به وجود می‌آید، اظهار داشت: این‌گونه نیست که یک فرهنگ در جامعه...

خبرگزاری تسنیم

زن و شوهری طلبه هر سال در ماه‌های رمضان و محرم برای تبلیغات مذهبی به نقاط مختلف ایران سفر می‌کنند. کتاب «زن آقا» شرح سفر 30 روزه این خانواده به یکی از روستاهای جنوب ایران است.