یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت تهران گفت: برخی از افرادی که در این نظام به جایی رسیدند در 80 روز گذشته سکوت کرده و از انقلاب و اسلام دفاع نکردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی گفت: برخی از افرادی که در این نظام به جایی رسیده و پله‌های موفقیت را طی کردند، در 80 روز گذشته سکوت کرده و از انقلاب و اسلام دفاع نکردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی امام جمعه موقت تهران کاظم صدیقی درمورد عدم موضع‌گیری برخی خواص در خصوص حوادث اخیر در جمهوری اسلامی صحبت کردند. برای اطلاع از ادامه صحبت‌های امام جمعه موقت تهران کاظم صدیقی باما همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمام عج در وزارت اطلاعات به برکت نام مبارک حضرت زهرا (س) موفق به دستگیری 4 تیم عملیاتی موساد شدند که نقش اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی در این زمینه نقش بسزایی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام والمسلمین خطیب، وزیر اطلاعات از دستگیری عوامل موساد در داخل کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امام جمعه موقت تهران با اشاره به وجود پنج هزار شهید طلبه در دوران دفاع مقدس گفت: استکبار بداند که عمامه جامعه روحانیت کفن ما بوده و ما برای دفاع از مردم و انقلاب خون خود را فدا می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

امام جمعه موقت تهران گفت: روحانیت پرچمدار مبارزه با فساد و دفاع از حریم اهل بیت (ع) و جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه موقت تهران با اشاره به وجود پنج هزار شهید طلبه در دوران دفاع مقدس گفت: استکبار بداند که عمامه جامعه روحانیت کفن ما بوده و ما برای دفاع از مردم و انقلاب خون خود را فدا می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور به تشریح و تبیین بخشنامه مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بی‌تقوایی مدیران بیشترین ضربه را به انقلاب وارد می‌کند در حالی که شخص با تقوا با هر فکر سیاسی وجودش موثر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: اکرمی می‌گوید: این درست نیست که همه کارها را به طور ضربتی جلو ببریم و با دستور نظرمان را به دیگران القاء کنیم. مثلا درباره حجاب اول باید با حوصله احکام حجاب را توضیح می‌دادیم و بعد از امر به معروف، نهی از منکر می‌کردیم و همچنین سیستم تشویق و تنبیه را در رفتارمان اعمال کنیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه گفت: حدود 35 درصد از پرونده‌های دادسرای ویژه روحانیت که قابلیت صلح و سازش دارد، ثبت کیفری نمی‌شود و به صورت سازشی حل و فصل و از این تعداد بیش از 50 درصد آن مختومه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات، صیانت و ارشاد و صلح سازش بین اصحاب دعوی و رسیدگی به جرایم و تخلفات در صورت وجود پرونده سه وظیفه اصلی برای دادستانی ویژه روحانیت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصدق گفت: پیشگیری از وقوع جرایم، صیانت و ارشاد و صلح سازش بین اصحاب دعوی و در آخر رسیدگی به جرایم وتخلفات در صورت وجود پرونده از وظایف اصلی دادستانی ویژه روحانیت است.

خبرگزاری دانا

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: حدود 35 درصد از پرونده‌های دادسرای ویژه روحانیت که قابلیت صلح و سازش دارد، ثبت کیفری نمی‌شود و به صورت سازشی حل و فصل و از این تعداد بیش از 50 درصد آن مختومه می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

مهمترین علت برای تأسیس دادگاه ویژه روحانیت، صیانت از جامعه روحانیت است.