یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که یکسال و نیم از وعده ارسال برنامه ای 7هزار صفحه ای رئیسی به 200 استاد دانشگاه می گذرد، با وجود تایید این برنامه از سوی رئیسی در زمان انتخابات، حالا اصل وجود این برنامه تکذیب می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم ششمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه امروز با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی، محسن هاشمی رفسنجانی و جمعی از شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی در جوار مزار وی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد. حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی در تاریخ 16 دی ماه 1395 در گذشت، او از مبارزان علیه حکومت پهلوی بود و چند بار دستگیر و زندانی شد....

وب‌گاه خبر آنلاین

پانا نوشت: وحیدی تاکید کرد: تروریسم تصویری شارلی ابدو انتقام‌گیری از هویت ایرانی و اسلامی، نفرت‌افکنانه و زن‌ستیزانه است... اقدام موهن این نشریه فرانسوی علیه مرجعیت دینی و ارزش های اسلامی که به روشنی مصداق "اسلام ستیزی" و "نفرت‌افکنی" است، اهانتی به مقام زن، به ویژه زنان ایرانی هم محسوب می شود.

خبرگزاری مهر

نخستین شماره از مجموعه «سندنگار» با عنوان «15 خرداد، شصت سال بعد» توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با موضوع قیام 15 خرداد منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: علیه رسانه هایی که مرتکب اقدام خصمانه علیه ایران شده اند در خارج از کشور شکایت کرده ایم، مورد جدید هم در دست بررسی است.

خبرگزاری تسنیم

نخستین شماره از مجموعه «سندنگار» با عنوان «15 خرداد، 60 سال بعد» توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با موضوع قیام 15 خرداد منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه نیوز نوشت: سرلشکرحسین سلامی با اشاره به سرنوشت توهین کنندگان به مقدسات مسلمانان تاکید کرد: خطا کاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می‌دهم.

وب‌گاه خبر آنلاین

این اهانت‌ها و شقاوت های اخلاقی، تاوان سنگینی در پی خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اهانت به ساحت رهبری معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت، تنها نمایانگر عداوت ذاتی استکبار جهانی با هویت ملت ایران در عریان ترین صورت ممکن و پس از به سنگ خوردن تیر جنگ ترکیبی در ایام اخیر است تا با ارائه روایتی وارونه از تجلی گاه تفکر ایرانی - اسلامی مانع بهره مندی جامعه از اندیشه آن بزرگ مرد فرزانه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: گویا راهبرد استراتژیک بخشی از جریان اصولگرایی این شده که با توجه به رشد طبقه زنان «با حجاب ضعیف» باید به دنبال مصادره یا جذب سیاسی این گروه رفت. گروهی که تا به امروز بی‌حجاب تعریف می‌شدند یا در قبال‌شان سکوت می‌شد، اما هرگز تایید نمی‌شدند، چه رسد به اینکه در رسانه ملی، خطاب سلام و درود قرار گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مصباحی‌مقدم در پاسخ به این سؤال که مشکل دولت الان فقدان استراتژی یا فقدان افراد توانمند است، گفت: این موضوع تلفیقی از این دو است، هم نداشتن استراتژی و هم عدم کفایت بعضی از مسئولان.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اظهارات حدادعادل و محسن کوهکن در پی بیان مطالب مختلف بخشی از جریان اصولگرایی که در هفته‌های اخیر و بعد از آغاز ماجرای مهسا امینی آغاز شد، پیام‌های روشنی دارد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: اقدام دولت فرانسه در توهین به مقدسات مسلمانان خلاف حقوق بشر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رئیسی قبل از انتخابات برنامه اقتصادی مدونی نداشتند و از برنامه هفت هزار صفحه‌ای ایشان هم بنده چیزی ندیدم؛ حتی از ایشان حضوری هم مطالبه کرده ام، اما ایشان چیزی به من ارائه نکرد، ضمن اینکه شخصا پیشنهاد‌هایی را به رئیس جمهور داده ام.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت‌الاسلام رهبر می‌گوید: زنان باید همیشه و در هر شرایطی باید از چشم نامحرمان دور باشد تا هیچ کس نتواند به آن‌ها نگاه هوسی بیاندازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: حجت‌الاسلام رهبر می‌گوید: در کشوری که به عرق‌فروش، اجازه عرق فروشی و به قمار باز اجازه قماربازی داده نمی‌شود، به زنانی که بی‌حجابی می‌خواهند هم اجازه داده نخواهد شد، هر طور که دلشان می‌خواهد، بیرون بیاید.