یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه خبر نوشت: حجت‌الاسلام حسین جلالی دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: در حال حاضر مسئولان ذیربط، مصمم هستند که قانون عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در جامعه اجرایی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: خنده‌دار و گریه‌دار آنجاست که کسانی که تا دیروز به آنانی که در خیابان‌ها سر مأمور پلیس را بریدند، نیروی انتظامی کشور را آتش زدند، کم‌ترین اعتراضی نکردند در این ماجرا زبانشان باز شده که‌ای وای! چرا این دو را ماستی کردند!

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوریت نوشت: محمد تقی رهبر، گفت: به خاطر شرایط و وضعیت اغتشاشات با این ها اندکی سازگاری شد اما دیگر این وضع نباید ادامه پیدا کند، بیانیه وزارت کشور و صحبت های خطیب جمعه تهران هشدار بود که «گوش باشید ای امت»، نظام این وضع را تحمل نمی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید رضا اکرمی با انتقاد از اقدامات مقطعی و موردی در زمینه حجاب، گفت: بهترین فصل محجبه کردن خانم ها زمستان است، زمستان را ول کردند و حالا بهار که شده می گویند چه باید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: خانمی که لباس داروخانه پوشیده و می‌خواهد به مردم و بیمار دارو بدهد، حتما باید آرایش کند و لاک بزند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوریت نوشت: اکرمی گفت: چرا پرستار و داروخانه دار جای ارائه خدمت به بیمار، آرایش می‌کند و لاک می‌زند؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مدافعان و حامیان برخورد تند و گشت ارشادی با کم حجابی و بی حجابی سکوت نصفه و نیمه خود طی چند ماه اخیر را شکسته و به ادبیات تند و تیز گذشته بازگشته اند؛ آن هم درست در روزهایی که جامعه هنوز از جو اعتراضات بعد از فوت مهسا امینی در بازداشتگاه گشت ارشاد خارج نشده و بنا به تحلیل کارشناسان و جامعه شناسان آبستن اعتراضاتی دیگر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر اقدام اصلاحی که در نظام ما بخواهد شکل بگیرد، با مقاومت کسانی مواجه می‌شود که منافعشان در نابسامانی و عدم شفافیت و ویژه‌خواری است و این‌ها اقتدارشان را مدیون جریانات نفوذ و زد وبندند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقنصاد نیوز نوشت: دولت سیزدهم در سال 1401 چه عملکردی داشتند و چه نمره ای گرفت؟ این سوالی است که اقتصادنیوز از 6 چهره سیاسی پرسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

غلامعلی رجایی: سفر شمخانی به کشورهای منطقه نشان ضعف وزارت خارجه است و این حرکت از سوی رهبری آغاز شده و دولت تماشاچی است. ما در زمان دولت آقای روحانی از این حرکت ها نداشتیم و آقای ظریف قدرتمند بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت سیزدهم در سال 1401 چه عملکردی داشتند و چه نمره ای گرفت؟ این سوالی است که اقتصادنیوز از 6 چهره سیاسی پرسیده است.

خبرگزاری تسنیم

نویسنده مجموعه پنج جلدی «بر شانه‌های اقیانوس» معتقد است جان کلام نهج‌البلاغه از زبان کسی بیان شده که بر راه‌های آسمان بیش از راه‌های زمینی مسلط و آشنا بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: نماینده ادوار مجلس معتقد است اولویت کشور در سال جدید تقویت تعاملات دیپلماتیک با کشورهای همسایه و منطقه است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: