یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: اصلاح‌طلبی در برابر انقلابی‌گری تا پایان دولت موقت هم دردسرهایی به‌همراه داشت. اول چند تن از وزرا ازجمله کریم سنجابی به‌دلیل دخالت‌های برخی چهره‌های سیاسی در بهار 58 استعفا دادند و پس از آن یعنی با انتشار خبر تسخیر سفارت امریکا توسط جوانان خط امامی این دولت استعفایش را تقدیم امام خمینی کرد. اگرچه تا پیش از این بارها از استعفا سخن به‌میان آمده بود اما تا به آن روز مورد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«ای بختیار لر، توبه کن بشو حر» سخنی بود که مهدی بازرگان در دانشگاه تهران و طی یک سخنرانی خطاب به شاپور بختیار، نخست‌وزیر محمدرضا شاه پهلوی بیان کرد، آن‌هم فقط چند روز پس از آنکه شورای انقلاب به فرمان امام تشکیل دولت موقت را در 15 بهمن 57 اعلام کرده و بازرگان به‌عنوان نخست‌وزیر آن از امام حکم گرفته بود‌(خاطره از مهدوی کنی در گفت‌وگو با سایت جامعه روحانیت مبارز /17 بهمن 1387).

خبرگزاری مهر

کتاب «جولان جوانمرد» نوشته محمدعلی زمانیان و محمدمهدی رحیمی توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدجواد لاریجانی بیان کرد: برجام یک کج‌راه است و ما نباید به این کج‌راه دل ببندیم و نباید به آن دلبستگی صورت گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ و یکی از وکلایش را به پرداخت نزدیک به یک میلیون دلار غرامت به هیلاری کلینتون توسط دادگاه فدرال در آمریکا محکوم شده اند.

خبرگزاری تسنیم

انتشارات راه یار به تازگی دو عنوان کتاب «خون می‌گذشت» و «جولان جوانمرد» را با نگاهی به فراز و فرود تاریخ انقلاب از زاویه تاریخ شفاهی منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از وضعیت برنامه‌ریزی احزاب اصلی جریان اصلاحات برای حضور، تصمیم‌گیری، رایزنی و به طور کلی فعالیت در جهت انتخابات مجلس نشان می‌دهد هیچکدام از آن‌ها (اعتماد ملی، مجمع نیروهای خط امام، کارگزاران سازندگی، مردم‌سالاری، اتحاد ملت و اعتدال و توسعه) هنوز گامی در این زمینه برنداشته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد لاریجانی: در حوادث اخیر به سیستم اداری مملکت تهاجم نشد و بخش اجرایی و سیستم اقتصادی کشور مورد تهاجم قرار نگرفت. اینها از توهین به جمهوری اسلامی به امام حسین (ع) و حضرت علی اصغر (ع) دریغ نکردند و مساجد و حسینیه‌ها را آتش زدند و به رهبری توهین کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: محمد جواد لاریجانی گفت: جبهه عمومی انقلاب باید روی عبدالحمید حساس باشد. در دوره اصلاحات به عبدالحمید میدان داری دادند در مواردی که عبدالحمید امروز فکر می‌کند که توانمندی دارد فراموش کرده که این توانمندی ها مرتبط با کجا بوده و در مورد آشوب ها و تحریکاتی که امروز آقای عبدالحمید انجام می‌دهد دولت های آقایان روحانی و خاتمی مسئولیت مهمی در این رابطه دارند

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد جواد لاریجانی تحلیل گر مسائل سیاسی در گفت و گوی تفصیلی درباره مسائل مهم کشور سخن گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدجواد لاریجانی می گوید: 4 هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، گفته است باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آنها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جواد لاریجانی گفت: دستاورد دشمنان از حوادث اخیر چه بود؟ صرفا بی حجابی؛ که به نظر من دستاورد بزرگی برای دشمنان است و بعد از آن قدم‌های بعدی را بر خواهد داشت و برای آن تئوری هم دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خان محمدی به خبرآنلاین گفت: ستاد امربه معروف و نهی از منکر به دنبال اجرای تفاهم نامه ای سه جانبه بین این ستاد، بسیج و قوه قضاییه است تا اقدامات سلبی و ایجابی علیه بدحجابی را از سر گیرد.

خبرگزاری دانا

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: هر چه ناهنجاری، ناملایمات و ناپسندی در جامعه مشاهده می‌شود ناشی از بی‌توجهی، عمل نکردن به دستورات دین، افسارگسیختگی، لاابالی‌گری، بی‌موالاتی و بی‌تقوایی است که بی‌تقوایی موجب ویرانی خانه‌ها، نابودی تمدن‌ها و به فنا رفتن میراث‌ها می‌شود.