یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری مهر

مشهد مدیر حوزه علمیه خراسان با تاکید بر ضرورت تببین محورهای پیام منشور روحانیت جهت مقابله با دسیسه‌های دشمنان گفت: هدف دشمن این است که میان طلاب جوان و جامعه روحانیت اختلاف ایجاد کند.

خبرگزاری مهر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید در اقتصاد هم مانند بخش نظامی‌، قدرتمند شویم و برای آن لازم است از مزایا و ظرفیت‌های کشور در جهت خلق و افزایش جدی ثروت بهره ببریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«مجلس اول بهترین دوره در تمام ادوار مجالس شورای اسلامی بود؛ همه گروه‌ها و جریانات در آن شرکت کردند و انتخاباتی آزاد و پرشور شکل گرفت. در دیگر انتخابات برگزارشده در آن سال نیز مشارکت گسترده گروه‌های سیاسی و مردم را شاهد بودیم. سال 1358 الگوی خوبی است که می‌توان به آن رجوع کرد و امیدوارم انتخاباتی که سال آینده برگزار می‌شود و دیگر انتخابات پیش‌رو، با عمل به قانون اساسی و وظیفه نظارتی...

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی، به خبرآنلاین گفت: همه روابطمان را براساس اصل سیاست نه شرقی و نه غربی هماهنگ کنیم / به طور واقعی، چرا اروپا این اندازه به ما فشار وارد می کند؟ برای مقابله با این فشارها ما نیازمند تنفسگاهی هستیم که بتوانیم امورات کشور را نظم بدهیم / از این طریق آنان را نیز تست بکنیم. ببینیم آیا در روز مبادا به فریاد ما می رسند یا نمی رسند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرکنسول آمریکا در تبریز قیام 29 تبریز مردم این شهر را در واژه «نهضت ایران در آستانه پیروزی» لقب داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: برخی مظاهر فساد و بی‌حجابی در جامعه ما بی‌مهابا و آشکارا در حال تردد هستند، باید عمل به تکلیف و دفاع مجدانه از حق در دستور کار همه مجاهدان جهاد تبیین باشد، حتی اگر به قیمت فشار‌های اجتماعی و روانی علیه آنان تمام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا نوشت: امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: در زمان حال هم که به نقشه خباثت آلود دشمن، برخی مظاهر فساد و بی‌حجابی در جامعه ما بی‌محابا و آشکارا در حال تردد هستند، باید عمل به تکلیف و دفاع مجدانه از حق در دستور کار همه مجاهدان جهاد تبیین باشد، حتی اگر به قیمت فشارهای اجتماعی و روانی علیه آنان تمام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه انگلیس این روزها دست‌وپای عجیبی می‌زند تا از «عبدالحمید» یک صدای جهانی درست کند، برای همین برخلاف روال قبل از آشوب حالا حتی یک تسلیت‌گفتن عبدالحمید را برای زلزله‌زدگان ترکیه را تیتر یک می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون رئیس جمهور گفت: دشمنان از شگرد‌های تبلیغاتی و روانی برای پیشبرد اهداف خود بهره برداری می‌کنند و باید سواد رسانه‌ای جامعه را ارتقاء بخشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باهنر گفت: برخی نارضایتی‌ها و ناکارآمدی‌هایی در ساحت اقتصاد، سیاست و حتی فرهنگ و دیپلماسی در داخل کشور وجود دارد؛ این اشکالات را ما باید کشف و درک کنیم و آنها را بفهمیم و حل کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باهنر با بیان اینکه فوت مهسا امینی دلیل اصلی وقایع اخیر نبود، خاطرنشان کرد: این تنها یک جرقه بود. برخی نارضایتی‌ها و ناکارآمدی‌هایی در ساحت اقتصاد، سیاست و حتی فرهنگ و دیپلماسی در داخل کشور وجود دارد؛ این اشکالات را ما باید کشف و درک کنیم و آنها را بفهمیم و حل کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند در کشور نباید رقابت سیاسی باشد، گفت: امام (ره) رقابت سیاسی در درون نظام را کاملاً به رسمیت شناخت و قبول کرد. برخلاف نظر بعضی دوستان که فکر نظام را باید یک‌دست کرد و رقابت سیاسی نباید باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدرضا باهنر گفت: بعضی از اصول و ساختارهای نظام جمهوری اسلامی باید اصلاح و تجدیدنظر بشود. من از این به «جمهوری دوم» تعبیر می‌کنم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا باهنر گفت: علمای اسلام و شیعه افتخارش این است که اهل فلسفه و اهل منطق و استدلال است و با استدلال، فقه شیعه را جلو برده است. ما که نباید از حرف زدن با مردم یا مخالفین وحشت داشته باشیم یا در را ببندیم یا راه صحبت را تنگ کنیم.