یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری تسنیم

شورای فقهی بانک مرکزی هیچگاه باعث قفل شدن عملیات بانکی نبوده، بلکه باعث باز شدن گره‌های ربوی و شبهات شرعی نیز خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدرضا باهنر گفت: سال 96 یک بررسی میدانی کردیم و سه واژه پرتکرار در زبان مسئولان و رسانه‌های داخلی و حکومتی را استخراج کردیم. این سه واژه عبارت بودند از: فساد، ناکارآمدی و اینکه مسئولین گوششان سنگین است و حرف‌های مردم را نمی‌شنوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنا نوشت: فعال سیاسی اصولگرا گفت: سال 96 یک بررسی میدانی کردیم و سه واژه پرتکرار در زبان مسئولان و رسانه‌های داخلی و حکومتی را استخراج کردیم. این سه واژه عبارت بودند از: فساد، ناکارآمدی و اینکه مسئولین گوششان سنگین است و حرف‌های مردم را نمی‌شنوند. در آن زمان بعد از تحقیقات میدانی به مقام معظم رهبری نامه‌ای نوشتم که این سه واژه بسیار تکرار می‌شود و وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دشمن می‌خواهد ما را دچار حرکت‌های تند و انفعالی کند؛ ما نباید گرفتار این فضا شویم. دشمن می‌خواهد ضعف‌های ما را بزرگ کند؛ از ضعف‌ها غافل نشویم اما فریب بزرگنمایی دشمن را هم نخوریم. دشمن می‌خواهد توانایی‌های ما را کوچک جلوه بدهد؛ ما نباید بگذاریم این کار صورت بگیرد. این رسالت نیروهای انقلابی است.

خبرگزاری دانا

بی‌شک فقیه مجاهد و عالم پرهیزگار حضرت آیت‌الله مدرس (ره) یکی از چهره‌های درخشان و برجسته تاریخ ایران و بلکه جهان تشیع به شمار می رود که زندگی و اخلاق و رفتار و جهت‌گیری‌های سیاسی و اجتماعی ایشان، می تواند برای علماء، سیاستمداران و مخصوصاً نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمونه و الگوی کاملی باشد. او همان‌گونه بود که می‌گفت و همانطور می‌گفت که خود بود؛ لذا کلام و سیره ایشان در بقیه افراد...

خبرگزاری دانا

تاریخ ایران همواره نشان داده که در بزنگاه‌های تاریخی و سرنوشت‌ساز این روحانیون بودند که وارد صحنه شدند و اجازه ندادند توطئه‌ها و نقشه‌های شوم بیگانگان عملی شود.

خبرگزاری مهر

پس از گزارشی که محسن رفیقدوست از تخلفات بنی‌صدر به امام خمینی (ره) ارائه کرد، با این‌پاسخ روبرو شد: برای من بنی‌صدر مهم نیست؛ برای من آن 11 میلیون انسانی مهم هستند که به بنی‌صدر رای دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه موقت اصفهان و عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: از روحانیون و امامان جماعت تقاضا دارم در اظهارنظر‌هایشان دقت بیشتری کنند تا ذهنیت منفی جامعه به روحانیت را پاک کنیم. به خانم‌ها هم سفارش می‌کنم، حجاب را جدی بگیرند و از فکر دوچرخه سواری و این کار‌ها بیرون بیایند تا حرمت زنانه‌شان حفظ شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت اصفهان گفت: به خانم‌ها سفارش می‌کنم، حجاب را جدی بگیرند و از فکر دوچرخه سواری و این کار‌ها بیرون بیایند تا حرمت زنانه‌شان حفظ شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مقدم عضو مجمع تشخیص نظام گفت: ساختار سیاسی ما در حال حاضر پارلمانی - ریاستی است. معتقدم در بازنگری می‌توان آنرا به ساختار پارلمانی تغییر داد. در این ساختار نخست وزیر به عنوان نفر نخست اجرایی از سوی پارلمان تعیین می‌شود و رئیس جمهور هم نقش هماهنگ کننده قوا را بر عهده دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو مجمع تشخیص نظام گفت: خانواده و سیستم آموزشی در فضای مجازی باید بر مبنای هویت ملی و دینی به شکل نرم و فرهنگی تربیت نسل جدید را برعهده می‌گرفت تا این نسل متاثر از فضای بیگانه قرار نگیرد.

وب‌گاه گسترش

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص نظام گفت: ساختار سیاسی ما در حال حاضر پارلمانی - ریاستی است. معتقدم در بازنگری می‌توان آنرا به ساختار پارلمانی تغییر داد. در این ساختار نخست وزیر به عنوان نفر نخست اجرایی از سوی پارلمان تعیین می‌شود و رئیس جمهور هم نقش هماهنگ کننده قوا را بر عهده دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع تشخیص نظام گفت: خانواده و سیستم آموزشی در فضای مجازی باید بر مبنای هویت ملی و دینی به شکل نرم و فرهنگی تربیت نسل جدید را برعهده می‌گرفت تا این نسل متاثر از فضای بیگانه قرار نگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

غلامرضا مصباحی مقدم گفت: نسل جوان خواهان تجزیه کشور نیستند و در این باره به راحتی ابزار دست بیگانه قرار نمی‌گیرند.

وب‌گاه عصر ایران

غلامرضا مصباحی مقدم: نسل جوان خواهان تجزیه کشور نیستند و در این باره به راحتی ابزار دست بیگانه قرار نمی‌گیرند. از آنجایی که فضای مجازی در اختیار بیگانگان است با استفاده از این فضا، اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند اما مخاطبان از این نیات و اهداف دشمن بی‌خبر هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به سخنان علم‌الهدی در مشهد می‌گوید: بلندگوهایی در برخی از مناطق مانند خراسان وجود دارد که باید خاموش شود زیرا حساسیت‌زا هستند؛ مخصوصا اینکه هر هفته رسانه‌های بیگانه منتظرند تا این سخنان را بولد کنند.