یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام سید ابوالحسن نواب رییس دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه اولین ویژگی وحدت مدنظر بنیانگذار انقلاب اسلامی به رسمیت شناختن اختلاف نظر است، گفت: پاسخ امام به سوال آقای انصاری در سال 1367 یعنی ایشان اختلاف نظر بین جریانهای داخل روحانیت را به رسمیت شناختند اما در عین بر وحدت تاکید کردند. این مسئله از کارهای مهم امام بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نجفقلی حبیبی عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه امام راحل در همه دوره فعالیتهای اجتماعی و سیاسی به وحدت اهمیت می دادند، بیان کرد: واقعیت این است که زندگی بدون وحدت نمی شود. در اسلام بر دو وحدت تاکید شده یکی وحدت اقوام و دیگری وحدت در عبادات. البته مسلم است که دیدگاه های مختلفی وجود دارد که اگر نباشد اصلا علم رشد نمی کند اما نکته مهم این است که دیدگاه های مختلف باید باشد اما در...

خبرگزاری دانا

محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه 400 شهید روحانی یعنی یک دهم از 4000 هزار شهید روحانی کشور مازندرانی هستند گفت: مجاهدان روحانی باصلابت و با ادبیات هستند و برای حفظ این خصوصیات نباید بعد زمان و مکان مطرح باشد.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از مردم متدین و بصیر مشهد مقدس برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) دعوت کردند.‌

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز با گفتن اینکه «من درباره شخص آقای علم‌الهدی نظری نمی‌دهم» تاکید کرد، همه روحانیون باید حتی در مواجهه با متخلفین نرمش داشته باشند و با ادبیاتی متین و برتر اظهارات‌شان را بیان کنند. اساسا توصیه به نرمش و عفت کلام به این دلیل است که امر به معروف و نهی از منکر به نتیجه برسد.

وب‌گاه عصر ایران

اینکه نمی‌شود، تکلیف دینی را با زور به جامعه تحمیل کنیم. امیدوارم دستگاه‌های مربوطه بنشینند و ببینند، با چه کارهایی می‌توان ارزش‌های حجاب را به فهم جامعه رساند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: درخت تناور انقلاب اسلامی ما با این تلاش های دشمن و مزدبگیران آنها در داخل، شاید برگی از آن بریزد اما این تنه تناور آسیبی نمی بینید، در دوران دفاع مقدس، تمام دنیا در برابر ما ایستادند و این در حالی بود که ما کمترین تجهیزات نظامی را داشتیم ولی مردم مقاومت کردند و همین حزب کموله در کردستان ایجاد ناامنی می کردند و مردم کورد را به خاک و خون می کشیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد علیرضا‌بیگی، نماینده مجلس از بازداشت و انتقال 3000 نفر در حوادث اخیر به زندان فشافویه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تقاضای استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را اعلام وصول کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تقاضای استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را اعلام وصول کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار کردستان در مراسم هفته وحدت گفت: از ابتدای امسال موفق به ثبت 16 هزار شغل در سامانه کشوری رصد شده ایم که نیمی از تعهدات ایجاد اشتغال در استان محقق شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرامگاه ناصرالدین شاه قاجار در حرم عبدالعظیم در شهر تهران قرار دارد، ولی سنگ مزار او در جریان تخریب قبر رضاشاه پهلوی در اوایل انقلاب، جابه‌جا شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با روایتی تحلیلی و منظومه‌ای، هجمه دشمن را تشریح کرده و امید، آرامش، بصیرت و آگاهی را ارتقا بخشیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای تاکید کرد: حل و فصل معضلات و مسائل معیشتی مردم راهگشا و چاره‌ساز بسیاری از مشکلات امنیتی و روانی و اجتماعی است.

خبرگزاری تسنیم

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای عنوان کرد: به اعضای دولت مردمی و پرتلاش یادآور می‌شویم با تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق مشکلات انباشته اقتصادی را درمان کنند زیرا خوب می‌دانند حل و فصل معضلات و مسائل معیشتی مردم راهگشا و چاره‌ساز بسیاری از مشکلات است.