یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضاییه گفت: حدود 35 درصد از پرونده‌های دادسرای ویژه روحانیت که قابلیت صلح و سازش دارد، ثبت کیفری نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوهقضاییه در همایش اعضای ارشاد، صلح و سازش دادستانی ویژه روحانیت سراسر کشورضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به تشریح فلسفه تشکیل دادسرای ویژه روحانیت، بیان کرد: درتمام نظام‌های قضایی جهان در کنار دادگاه‌های عام دادگاه‌های اختصاصی نیز تشکیل می‌شوند؛ به عنوان مثال دادگاه‌های نظامی...

خبرگزاری دانا

وحیدی با بیان اینکه حوادث اخیر برای جلوگیری از نفوذ قدرت ایران بود، گفت: در اغتشاشات اخیر، یکی از پیچیده ترین و همه جانبه ترین حرکات دشمن را از ابتدای انقلاب تاکنون دیدیم و خیلی تصور می کردند که با اینها نظام از دست می رود اما بحمدالله نظام آنقدر مقتدر است که این حرکت ها مانند گزش پشه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی ظهر پنج شنبه در جمع روحانیون و طلاب شیعه و اهل سنت شهر بیرجند اظهار کرد: مشکل دشمن با روحانیت این است که از دل آن افرادی، چون امام خمینی (ره) بیرون آمدند. وزیر کشور بیان کرد: رئیس جمهور دولت مردمی سیزدهم نیز مولود حوزه علمیه و جامعه روحانیت است. وحیدی با تأکید بر جایگاه و نقش ولایت فقیه در اقتدار ایران اسلامی، گفت: اگر ولایت فقیه نبود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مصطفی پور محمدی گفت: اینکه در 4 سال 4 میلیون شغل و مسکن تولید می شود یک شعار غیر قابل اجرا است چراکه توانایی کشور در تحقق آن لحاظ نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: دشمن برای وصول به هدف خود که ایجاد موانع در مسیر حرکت ایران است در تمام عرصه‌ها وارد شده است.

خبرگزاری دانا

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمن برای وصول به هدف خود که ایجاد موانع در مسیر حرکت جمهوری اسلامی است و یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار علیه جمهوری اسلامی راه انداخته است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: در شرایط فعلی دشمن در اندیشه فروپاشی نظام نیست بلکه تلاش می‌کند با ابزارهایش از سرعت پیشرفت جمهوری اسلامی بکاهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی: شان و جایگاه والای دانشگاه و دانشجو اقتضاء می کند که مورد احترام واقع شوند و با ادب و نزاکت با آن ها صحبت شود.

خبرگزاری دانا

میزگرد رسانه ای با حضور دو کارشناس در خصوص نقش آفرینی روحانیت در حوادث اخیر و تأثیر وحدت حوزه و دانشگاه در اتفاقات رخ داده برگزار شدف مشروح این نشست را در گزارش زیر می خوانید.

خبرگزاری تسنیم

دومین اجلاس مجمع طلاب و فضلای فرزند شاهد با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امام جمعه قم و جمعی از مسئولان در پژوهشکده علامه طباطبایی (ره) قم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات خود در مورد تاریخ 16 آذر سال 1378 می نویسد: آیت الله خامنه‌ای، با تأکید و جدیت، خواستار نامزد شدنم شدند و گفتند، غیر از شما کس دیگری نیست که بتواند خطر را از انقلاب از طریق مجلس رفع کند.

خبرگزاری اکو نیوز