یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

رجایی می‌گوید: روحانیت باید فاصله خود با مردم را کم کند و از مطرح کردن سخنانی که حساسیت‌زا است و به سبک زندگی مردم برمی‌گردد و غیرکارشناسی است، پرهیز کنند؛ خصوصا حرف‌هایی که خودشان در زندگی شخصی‌شان اصلا آن‌ها را اجرا نمی‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار تهران با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه متروی اسلامشهر گفت: اتصال خط مترو به اسلامشهر آلایندگی هوا را برطرف می‌کند‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به سخنان علم‌الهدی در مشهد می‌گوید: بلندگوهایی در برخی از مناطق مانند خراسان وجود دارد که باید خاموش شود زیرا حساسیت‌زا هستند؛ مخصوصا اینکه هر هفته رسانه‌های بیگانه منتظرند تا این سخنان را بولد کنند.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در میان همه حوزه‌های جهان تشیع، حوزه خراسان از جمله نظام‌مندترین و منسجم‌ترین حوزه‌های علمیه محسوب می‌شو

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله محسن مجتهد شبستری در تمام ادوار مجلس خبرگان رهبری از طرف مردم استان آذربایجان شرقی به نمایندگی برگزیده شد و تا هنگام رحلت این سمت را بر عهده داشت. وی در سال 1373 از طرف مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تبریز برگزیده شد. وی هم‌چنین عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران بود.

وب‌گاه عصر ایران

جامعه زنان با فرهنگ این سرزمین باید نشان دهند که خود پاسدار هنجارهای عرفی و اخلاقی جامعه هستند که خوشبختانه همین حال نیز اکثریت قریب به اتفاق آنان ظرفیت بالای خویش را نشان دادند. چرا که جامعه ایران از گذشته تا حال همواره دین مدار بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اطلاعات نوشت: از مدت پیش مشخص بود که گشت ارشاد و حتی این نحوه تأکید بر حجاب اجباری نقض غرض است اما عده‌ای بدون توجه به سابقه اخلاقی و فرهنگی و تمدنی مردم می‌گفتند اگر گشت ارشاد را برداریم و یا پوشش را به اختیار خود جامعه بگذاریم چنان اوضاع حجاب به هم می‌ریزد که عده‌ای در خیابان عریان می‌شوند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: طبق قانون، انتقاد سازنده مشروط به دارا بودن منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب است؛ آیا الفاظی که تحت عنوان و ذیل مقوله انتقاد مطرح می‌شود واجد شرایط است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب خاطرات «مرضیه حدیدچی دباغ»، به قلم محسن کاظمی کاری از انتشارات سوره مهر به چاپ نوزدهم رسید. کتاب خاطرات «مرضیه حدیدچی دباغ» روایت مادربزرگ انقلاب از زندان‌های شاه است. این کتاب جزو اولین تلاش‌ها برای نشان دادن نقش زنان در فعالیت‌های سیاسی پیش و پس از پیروزی انقلاب است. کاظمی که چهره شناخته شده‌ای در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی است، در...

خبرگزاری مهر

محمدصادق شهبازی در نشست نقد کتاب «در میان سرخپوست ها» گفت: نهادهای امنیتی به خاطر نگاهشان به جنبش دانشجویی ضربه زده اند در حالی که نباید نگاه مان به جنبش دانشجویی تهدیدمحور باشد.

خبرگزاری مهر

عباس عبدی در نشست راه گفتگو گفت: اتفاقات اخیر به هیچ وجه مختص به نسل دهه هشتادی نیست بلکه وضعیت امروز جامعه محصول نادیده گرفتن عموم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: سید هادی طباطبایی در این نوشتار با نگاه به بیش از یک قرن مواجهه عالمان دینی با مدرنیته، ماجرای نواندیشی دینی را در ایران مرور کرده است.

خبرگزاری تسنیم

کتاب خاطرات «مرضیه حدیدچی دباغ» جزو اولین تلاش‌ها برای نشان دادن نقش زنان در فعالیت‌های سیاسی پیش و پس از پیروزی انقلاب است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام شاهرخی گفت: در مقاطع مختلف مجاهدت هایی که از سوی مردم این استان صورت گرفته برخاسته از تعامل و پیوندی است که روحانیت با مردم دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دنیا به سمت وحدت می رود و ما اندر خم یک کوچه ایم. اختلاف بین چهره های سیاسی و مذهبی به جایی رسید که تنها حکومت ملی ایران در سال 1332 فروپاشید اما امام انقلاب اسلامی را بر پایه وحدت بنا گذاشتند