یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری دانا

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای تاکید کرد: قوه قضاییه و نقش آن در ایجاد ثبات و عدالت بی‌بدیل است دادرسی سریع و عادلانه آرامش بخش است. قاطعیت عادلانه با مقصرین در کنار رافت و گذشت از قاصرین دو بال موفقیت در دادرسی است که امید داریم در این حادثه و در دیگر حوادث بروز یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای تاکید کرد: حل و فصل معضلات و مسائل معیشتی مردم راهگشا و چاره‌ساز بسیاری از مشکلات امنیتی و روانی و اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای تاکید کرد: حل و فصل معضلات و مسائل معیشتی مردم راهگشا و چاره‌ساز بسیاری از مشکلات امنیتی و روانی و اجتماعی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جامعه روحانیت مبارز در خصوص حوادث اخیر کشور و بیانات رهبری انقلاب در این زمینه، بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بیانیه جامعه روحانیت مبارز در واکنش به حوادث اخیر در کشور آمده است، مردم فهیم و انقلابی ایران در همه دوره ها با تمام وجود این دشمنی‌ها و توطئه‌ها را مشاهده و درک کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام خزایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به درستی اتفاقات روزهای اخیر را واکاوی کردند، گفت: دشمن نمی خواهد جمهوری اسلامی را سربلند و تاثیرگذار در معادلات دنیا ببیند‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک جهانی در گزارشی به خصوصیات دولت‌های گذشته و چشم‌انداز دولت‌های آینده پرداخته است. این گزارش عنوان می‌کند دولت‌ها، قبل از وقوع بحران‌های اخیر در سراسر دنیا سهم قابل توجهی در پیشرفت توسعه داشتند. اما برخی مشکلات حل‌نشده حکمرانی پا برجا بوده است. به ارائه‌دهندگان خدمات، خدمت ارائه داده نمی‌شود و از سوی دیگر شهروندان نیز ارائه‌دهندگان خدمات را پاسخگو نمی‌دانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نشست سیاسی جمعیت رهپویان انقلابی اسلامی، بخشی از شاخص‌های گفتمان تحول‌خواهی انقلابی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد و بر لزوم تسریع در فعالیت‌های جبهه «تحول‌خواهان انقلابی» در تمام نقاط کشور، تاکید شد. در این نشست همچنین راهکار‌های هماهنگی و همفزایی بیشتر سه جریان عمده جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و جمعیت رهپویان...

خبرگزاری دانا

عسگری گفت: امروز دفاع مقدس به عنوان الگویی درخشان و سندی زنده برای حرکت جامعه به سمت پیشرفت در اختیار ماست و موفقیت های 43 ساله انقلاب اسلامی به برکت الگوگیری از دفاع مقدس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحوم لبانی که عمری را در راه اسلام و اهل بیت (ع) گذراند و سوابق مبارزاتی با رژیم ستمگر شاهنشاهی را در طول عمر با برکت خود داشت، از معتمدین و یاران صدیق امام (ره) و رهبری بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حاج محسن لبانی از یاران دیرین‌امام و از فعالان نهضت انقلاب اسلامی، پس از یک عمر مجاهدت به رحمت ایزدی پیوست.

خبرگزاری دانا

اگر عده‌ای مانند برخی از به اصطلاح استارتاپ‌ها، آشکارا خون مهسا امینی را ابزار کاسبی اقتصادی خود قرار دادند، برخی افراد و جریان‌های سیاسی هم از آن کاسبی سیاسی می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب نیوز نوشت: آیت‌الله مکارم شیرازی استاد برجسته حوزه‌های علمیه نظر خود درباره شیوه اخذ جریمه نقدی از بانوان به دلیل حجاب را اعلام کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آیت‌الله جنتی در این سن و سال مسئولیت‌های بسیاری دارد، ازجمله که او عضو فقیه و دبیر شورای نگهبان، رئیس مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است