یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله جنتی در این سن و سال مسئولیت‌های بسیاری دارد، ازجمله که او عضو فقیه و دبیر شورای نگهبان، رئیس مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر فوری نوشت: آیت‌الله جنتی در این سن و سال مسئولیت‌های بسیاری دارد، ازجمله که او عضو فقیه و دبیر شورای نگهبان، رئیس مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک بررسی ساده نشان می‌دهد که احمد جنتی زاده سوم اسفند 1305 است. بنابراین او در اسفند امسال 96ساله خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله جنتی تاکنون دو بار ازدواج کرده است. وی بار اول در سال 27، در ایام طلبگی با صدیقه مظاهری جان نثاری ازدواج کرد و صاحب چهار پسر به نام های علی، حسن، حسین و محمد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: چند روز پیش، پس از تکذیب پلیس مبنی بر تعیین میزان جریمه بدحجابی در رسانه‌ها، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای چندمین بار بر «تخلف»‌بودن بدحجابی نه «جرم»‌بودن آن تأکید کرد و گفت بر اساس طرح جدید عفاف و حجاب، زنان بدحجاب در اماکن عمومی «جریمه نقدی تأثیرگذار» می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: اکرمی گفت: مثلاً اگر به یک خانم که پرستار است بگویند آرایش کرده و لاک زده نباید بیایید و باید عفاف و حجاب را رعایت کنید و او قبول نکرد باید با او برخورد اجرایی کنند و بگویند خانوم جای شما اینجا نیست یا آقای پزشک یا معلم جای شما اینجا نیست و این جنبه اجرایی دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس جامعه روحانیت مبارز همزمان با بیست و پنجمین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پیامی گفت: انقلاب اسلامی حادثه بزرگ تاریخ معاصر است. شما میراث‌دار این گنج گرانبهایید. اینک نوبت شما است که این بار را به منزل برسانید.

خبرگزاری مهر

رئیس جامعه روحانیت مبارز خطاب به اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در مقابل ضعف‌ها و کاستی‌ها، مسئولانه موضع بگیرید و از هر گونه افراط و تفریط، بزرگنمایی و بی تفاوتی بپرهیزید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وقتی سیدمحمد خاتمی در دوم خرداد 1376 پیروز انتخابات شد و بحث برنامه های اصلاحی به میان آمد، بسیاری تلاش کردند او را در کنار میخائیل گورباچف و اصلاحات او را با گلاسنوست و پروستریکای در یک میزان بگذارند و در نتیجه سرنوشت محتوم سقوط را برای اصلاحات مدنظر چپ‌گرایان اسلامی ایران در نظر بگیرند؛ تحلیلی که در برخی رسانه های خارجی مطرح شد و مقام رهبری همان زمان به صراحت آن را رد کردند و با برشمردن...

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل خانواده روحانی شهید محمدمهدی ولی‌نژاد یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت و با خانواده شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه الف

یک‌سال از آغاز دولت سیزدهم که با وعده‌های متنوعی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و روابط بین‌المللی روی کار آمد، می‌گذرد. رخدادها و معضلاتی که در مجموع معدلی از نمره جمعی از فعال سیاسی به دولت سیدابراهیم رئیسی را تشکیل می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک‌سال از آغاز دولت سیزدهم که با وعده‌های متنوعی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و روابط بین‌المللی روی کار آمد، می‌گذرد.