یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آستانه آغاز سال دوم فعالیت دولت سیزدهم، یازده‌تن از فعالان سیاسی مهمترین نقاط قوت و ضعف قوه مجریه را بررسی و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد کابینه در سال آتی ارائه کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در آستانه آغاز سال دوم فعالیت دولت سیزدهم، یازده‌تن از فعالان سیاسی، مهمترین نقاط قوت و ضعف قوه مجریه را بررسی و پیشنهاداتی ارائه دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله موحدی کرمانی، رئیس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت الله محمد علی ناصری (ره) را تسلیت گفت و در گذشت این عالم جلیل القدر را مایه تأثر و اندوه توصیف کرد. متن این پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسد‌ها شئ الی یوم القیامه خبر عروج عالم جلیل القدر و سالک الی الله حضرت آیه الله...

خبرگزاری مهر

رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله ناصری گفت: ایشان پیشگام در ساماندهی فعالیت‌های خیر و عام المنفعه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان امروز نوشت: حضور چهره‌هایی همچون محمدجواد لاریجانی و سید محمود نبویان در برنامه‌های سیما و ترویج این دیدگاه که احیای برجام هیچ کمکی به کشور نمی‌کند و اقتصاد ایران به دلیل امضای برجام است که با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده، بخشی از تلاش‌هایی است که صداوسیما این روزها و هفته‌ها برای نفی برجام در دستور کار قرار داده است اما تلاش‌های این رسانه به همین برنامه‌های تولیدشده در رسانه ملی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه در پیامی رحلت حضرت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با صدور پیامی، ارتحال آیت الله ناصری را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانا

سلامی فرمانده کل سپاه در پی رحلت ملکوتی عالم جلیل القدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ «محمد علی ناصری (قدس الله نفس الزکیه)، پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه در پیامی ارتاحال آیت الله ناصری را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله ناصری تأکید کرد: برکات وجودی و مقامات معنوی آن سالک الی الله همچنان جویندگان گوهر تزکیه و تقوا را سیراب خواهد ساخت.

وب‌گاه تابناک

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام قیمت‌گذاری کالاها از دیدگاه فقهی را «بدعت» محسوب می‌کند و از همین‌رو اقدام دولت سیزدهم در زمینه «اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها» و در نتیجه افزایش قیمت‌ها را نه رویکردی لیبرالیستی که تلاشی برای اجرای عدالت و برخورداری اقشار ضعیف‌تر جامعه از یارانه‌ها می‌داند. او معتقد است تا امروز مردم کشورهای منطقه از یارانه ایران استفاده می‌کردند و اگر تقاضای مرغ و گوشت در بازار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص پیش بینی مذاکرات وین گفت: حداکثر اختیار رییس‌جمهوری آمریکا تعلیق برخی از تحریم‌هاست نه همه تحریم‌ها و تعلیق‌ها هم شش‌ماهه است. یعنی هر شش ماه باید رصد شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است تا امروز مردم کشورهای منطقه از یارانه ایران استفاده می‌کردند و اگر تقاضای مرغ و گوشت در بازار کمتر شده به‌معنای کاهش قدرت خرید مردم نیست بلکه به معنای کاهش قاچاق کالاهای یارانه‌ای است.