یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریکا در تلاش بود با ایجاد درگیری در مرزهای ایران و ایجاد مشکلات امنیتی، از صدور انقلاب ایران که مبتنی بر استقلال است، جلوگیری کند اما مدافعان حرم و امنیت، با مبارزه با داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی، این توطئه را بیرون از مرزهای کشور خاموش کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس مجمع نمایندگان تهران در مجلس گفت: میرحسین موسوی نشان داد که از سردار همدانی کینه عمیق دارد چرا که سردار همدانی نگذاشت فتنه 88 توسعه پیدا کند و کشور به هم بریزد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی با بیان اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر در مسائل اقتصادی از دولت شروع شود، گفت: اگر دستگاه‌های دولتی جوانب قانونی و شرعی در امور اقتصادی را رعایت کنند، مردم هم چه در مسائل اقتصادی و چه در مسائل اجتماعی بیش از پیش بر رعایت جوانب لازم، اهتمام خواهند داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تا کنون 13 بار مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری برگزار شده و رئیسی که در سیزدهمین تنفیذ، حکم خود را از رهبر انقلاب دریافت کرد دوران پر فراز و نشیبی را در این 13 دوره پشت سر گذاشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حجت الاسلام و المسلمین نورالهیان، معتقد است: اگر امروز روحانیت در میان مردم می نشست و مباحث و درد دل های مردم را گوش می داد و به خانه های مردم می رفت، رابطه دلی ایجاد می‌شد و اگر امروز این رابطه به رابطه پشت میز نشینی با ارباب رجوع تبدیل نمی شد، محبوبیت روحانیت اینقدر سقوط نمی کرد، این علایم است که نشان می‌دهد گسل بسیار شدیدی میان روحانیت و مردم ایجاد شده و این فاصله ظرف...

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی معتقد است، عملکرد یا رویکرد چندین مسئول روحانی که در رأس کار هستند را نباید به قشر روحانیت تعمیم داد گرچه روحانیونی که در رأس کار هستند، افرادی با تقوا و متدین هستند

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا نوشت: این فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر جلوی سوءاستفاده برخی‌ها از موضوع گرانی گرفته شود و وضعیت طوری باشد که به اقشار ضعیف فشار وارد نشود، اتفاق خوبی خواهد بود که امیدواریم شاهد آن در آینده باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: اینکه برخی حرف‌هایی علیه شورای نگهبان بیان می‌کنند، ناشی از تعارض منافع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: ایشان در شش دوره‌ای که نماینده مجلس بودند و چهل سالی که مدیر مسئول روزنامه اطلاعات بودند هیچ حقوقی دریافت نکردند و با همان شهریه‌ای که امام و بعدا مقام معظم رهبری پرداخت می‌کردند، امورات را می‌گذاراندند.

وب‌گاه عصر ایران

حسینی کیا؛ نماینده کرمانشاه هم گفت: ساختار مرد با ساختار زن فرق می‌کند شما تا به حال دیدید که کسی کلاغ را در قفس بکند و به خانه ببرد؟ نه!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسینی کیا؛ نماینده کرمانشاه گفت: ساختار مرد با ساختار زن فرق می‌کند شما تا به حال دیدید که کسی کلاغ را در قفس بکند و به خانه ببرد؟ نه! ولی بلبل و مرغ عشق را فراوان (در قفس) می‌بینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر خانمی در خیابان خودش را عرضه بکند هیچ راننده و عابر پیاده‌ای نمی‌تواند چشمانش را کنترل کند و خود به خود تصادف می‌شود.